Sjaak en Fien Geplaatst: 28 september 2020 Delen Geplaatst: 28 september 2020 hoi, ik heb sinds een week een oud hamstertje(muis) van iemand gekregen die hem geen aandacht gaf. hij doet super lief en maakt zacht piepende en snuffende geluidjes (uit liefde heb ik gelezen) maar ze eet niet in mij bijzijn, ze stopt het in haar wangzakken en houdt dit daar, tot ze genoeg van mij heeft en van mijn hand de kooi weer inloopt, en dan brengt ze het naar haar opslagplaats of haar holletje, geen idee of ze het daar wel opeet, maar verder doet ze wel hartstikke gezond en in de kooi eet ze af en toe wel gewoon zonder in haar hol te zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 28 september 2020 Delen Geplaatst: 28 september 2020 Dat is normaal. Een hamster doet precies wat de naam al zegt, hamsteren. Ga er maar vanuit dat ze heus wel eet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 september 2020 Delen Geplaatst: 29 september 2020 Het is inderdaad normaal hamstergedrag! Wel opletten dat je niet te veel eten geeft en dat het niet gaat schimmelen in de opslagplaats. Hamsters kunnen soms een enorme voorraad aanleggen, en dan denk jij dat je elke keer eten bij moet geven omdat het op is, terwijl er ondertussen soms een flinke voorraad verstopt is in het verblijf. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten