lianne 171 Geplaatst 24 September 2020 Share Geplaatst 24 September 2020 Ja echt, boeken! Bij het opruimen van onze zolder kwam ik net deze stapel boeken tegen, ik denk dat ik hier vast wel een liefhebber blij kan maken met dit pakket. Het leven der konijnen - Lockey . Waterschapsheuvel is gebaseerd op dit boek. Funny Bunnies When your rabbit needs special care (Engelstalig) High five met je konijn Why does my rabbit? (Engelstalig, boek over gedrag) Rabbit health in the 21th century C.F. van Dam - Alles over konijnen. Dit boek heeft samen met oud-BB-ers door de schrijfwijze en opmerkingen nogal hilarische avonden opgeleverd. En nog 2 antieke boekjes over konijnenrassen. Verzendkosten zijn voor de liefhebber die ze over wilt nemen, het gaat als 1 pakket je kant op. Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 24 September 2020 Share Geplaatst 24 September 2020 Oh wat leuk! Ik ben gek op boeken van konijnen. Ik stuur je morgen even een pb. Link naar bericht Deel via andere websites
lianne 171 Geplaatst 27 September 2020 Auteur Share Geplaatst 27 September 2020 De boeken gaan morgen naar Mira 🙂 3 Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 30 September 2020 Share Geplaatst 30 September 2020 Super blij met mijn nieuwe boeken! 🎉 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts