Spring naar bijdragen
Rover

Voorstellen: Floki en Fimmel

Recommended Posts

Sinds 2 weken de 'dierentuin' uitgebreid met twee prachtige Franse Hangoren.  Ze komen uit een mooi nestje, allemaal even sociaal. De leefruimte is erg leuk geworden , 12m2 + toegang  via een sluisje door het hek naar een ren op het gras van 5m2, dit is bijna klaar. Uiteraard kunnen ze ook naar binnen als de schuifdeur open staat. Het eerste gebouwde speeltje..de wip.. was gelijk favoriet. Geen probleem met zindelijk krijgen..dit waren ze al meteen. Het is nu een vrolijke boel met mijn 3 opgevangen zwerfkatten, cavias en egels. Nu koppel ik gelijk een  vraagje aan dit topic.  

Kan je Franse Hangoren een plezier doen met een ligkussentje of kleed, aangezien ze normale bodembedekking al niet interessant vinden/echt nodig hebben.

Groet, Rover

IMG-20200821-WA0000.jpg

1.jpg

IMG-20200912-WA0001.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom op BunnyBunch! 

Konijn=konijn dus het is een kwestie van gewoon proberen of je konijnen een kleedje of mandje of kussentje waarderen door er lekker op te chillen of het waarderen door het te slopen of beide. 🙂 Wel in de gaten houden of het niet opgegeten wordt.

Heb ik nu goed geteld? Elf konijnen en vijf blote tenen? 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei JokeC:

Welkom op BunnyBunch! 

Konijn=konijn dus het is een kwestie van gewoon proberen of je konijnen een kleedje of mandje of kussentje waarderen door er lekker op te chillen of het waarderen door het te slopen of beide. 🙂 Wel in de gaten houden of het niet opgegeten wordt.

Nee je hebt niet goed geteld. 6 blote tenen.😂😜

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij de aanschaf van de eerste benodigdheden natuurlijk ook wat speeltjes gekocht. O.a een rotan hangmatje om het hok/ren een "finishing touch" te geven.  Ze begonnen het gelijk te slopen 😃, dus maar doorgeschoven naar een van de katten.. die weet het wel te waarderen. 😄.  Oke het was rotan, kans was dus groot haha. De katten lopen nog met een boog om ze heen, nog ff wennen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei JokeC:

Welkom op BunnyBunch! 

Neen, zes blote tenen😉🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Punky🐰:

Neen, zes blote tenen😉🙄

Dat had @Mira11 ook al gemeld dus ik weet dat ik een teen over het hoofd had gezien, hihi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel leer-en leesplezier op het forum!!

Wat betreft dat ligkussentje of kleed. Mijn jongen zou er meteen in beginnen graven. Sommige gaan er aan knagen en anderen gebruiken waar het voor dient. Annuwel, dat is wel héél

zeldzaam!😉

Ik sluit me aan bij de anderen, gewoon proberen.

bewerkt door Punky🐰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei JokeC:

Welkom op BunnyBunch! 

Neen, zes blote tenen.😉🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een leuke bende heb je bij elkaar! Het hok ziet er ook echt geweldig uit. Daar zou menig konijn jaloers op zijn.

Welkom!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites