Ga naar inhoud

Korstje op rug


KingDibbes

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Afgelopen maand heeft Doodle (m, Angora, 2,5jr) een nieuwe vriendin gekregen: Weedle (v, Teddy, 2,5jr). De eerste paar weken ging het supergoed. In het begin deden ze nog wat jagen maar op een gegeven moment was dat over en werden ze echt vrienden.

 

Echter na een week of 4, gingen ze ineens ruzie maken, plukken haar vlogen in de rondte en ze beten elkaar in de vacht. Na twee nachten even apart gezet en daarna weer bij elkaar met heel veel eten. Eten lijkt het probleem te zijn geweest want nu gaan ze weer goed samen.

Maar nu zag ik gisterenavond ineens dat Weedle  een korstje op haar rug had. Ik denk dus dat Doodle toch een keer heeft doorgebeten. Korst is dicht en schoon ik dacht even dat het een wc-korrel was. Wat moet ik doen? Over twee weken gaat Weedle naar de dierenarts voor gezondheidscheck, chip en dan gaat ze in de verzekering.

 

IMG_20200904_120000_833.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Evee:

Als het er gewoon rustig en netjes uit ziet, en er zit al een korstje op hoef je er niets mee te doen. Wel regelmatig controleren dat er geen wondjes bij komen en dat het netjes geneest.

Ok, dan hou ik het even in de gaten. Gister viel het op omdat 's morgens de trimmer is langsgeweest, dus haar vacht was weer beetje dunner. 

Bedankt voor je snelle reactie!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .