Maudt Geplaatst: 22 september 2020 Delen Geplaatst: 22 september 2020 Hey allemaal, Morgen ga ik dit leuke konijntje ophalen (zie foto). Echter weer de konijnenopvang mij niet te vertellen wat voor 'n ras dit mannetje is. Ik gok een kruising. Zou het zo kunnen zijn dat de oren nog gaan hangen aangezien ik deze erg groot vind voor zijn koppie haha. Een oortje hangt ook al een beetje opzij. Wat denken jullie? Groetjes Maud Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 22 september 2020 Delen Geplaatst: 22 september 2020 Goed gegokt! Hij groeit vanzelf in zijn oren en anders heb je een konijn met grote oren. 🙂 Ik hoop dat hij gewoon mooie normale rechtop staande konijnenoren houdt. 😎 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 22 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2020 1 minuut geleden zei JokeC: Goed gegokt! Hij groeit vanzelf in zijn oren en anders heb je een konijn met grote oren. 🙂 Ik hoop dat hij gewoon mooie normale rechtop staande konijnenoren houdt. 😎 Dus je denkt dat ze gaan hangen of rechtop blijven staan? 😀 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 22 september 2020 Delen Geplaatst: 22 september 2020 Rechtop.😎 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 22 september 2020 Delen Geplaatst: 22 september 2020 Hebben ze een inschatting voor je gemaakt hoe groot hij ongeveer gaat worden. Ik verwacht een flinke ram met deze grote oren. Veel plezier morgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 22 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2020 38 minuten geleden zei Mira11: Hebben ze een inschatting voor je gemaakt hoe groot hij ongeveer gaat worden. Ik verwacht een flinke ram met deze grote oren. Veel plezier morgen! Nee ik ga het morgen eens navragen. Gelukkig heb ik genoeg ruimte en een groot hok, mocht het een grote jongen worden 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 september 2020 Delen Geplaatst: 22 september 2020 Voor zo ver je van een foto kan inschatten hoe groot een konijn gaat worden denk ik dat dit wel een 2.5-3 kg rammetje gaat worden. Een ras is het niet, maar ik vind hem wel prachtig 😄 Ik denk niet dat zijn oren gaan hangen, dan hadden ze wel meer geflapperd nu 🐰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 23 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2020 Hey allemaal, Dank voor jullie reacties! Vanmiddag ben ik Pinkel gaan ophalen. Hij is al een stuk gegroeid. De opvang gaf aan dat het een kruising is. Een hangoor met nog iets haha. De oren zijn al sterk gaan hangen 😀 Groetjes Maud 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 Ach wat een leukerd! Zo schattig met zijn grote oren. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 (aangepast) Jeetje, dat zijn gigantische oren! 🤣❤️ 23 september 2020 aangepast door Pablo&Lola 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 Haha ja dat zijn de flapperende oren die ik bedoelde, op de eerste foto niet te zien, maar op deze wel ✈️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 september 2020 Delen Geplaatst: 24 september 2020 Op 22-9-2020 at 16:52 zei Maudt: Hey allemaal, Morgen ga ik dit leuke konijntje ophalen (zie foto). Echter weer de konijnenopvang mij niet te vertellen wat voor 'n ras dit mannetje is. Ik gok een kruising. Zou het zo kunnen zijn dat de oren nog gaan hangen aangezien ik deze erg groot vind voor zijn koppie haha. Een oortje hangt ook al een beetje opzij. Wat denken jullie? Groetjes Maud Een mengelmoesje denk ik. Wel echt een heel mooi konijntje!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 24 september 2020 Delen Geplaatst: 24 september 2020 Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kenijn Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 Wat een schatje! Hij heeft echt reusachtige oren inderdaad. Is-ie al een beetje gewend, en zoekt-ie ook een beetje toenadering? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 1 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 Op 25-9-2020 at 12:36 zei Kenijn: Wat een schatje! Hij heeft echt reusachtige oren inderdaad. Is-ie al een beetje gewend, en zoekt-ie ook een beetje toenadering? Hey! Sorry voor de late reactie. Hij is héél nieuwschierig en zoekt gelukkig ook toenadering. Hij laat zich ook aaien maar niet al te lang. Springt ook op mijn schoot en vooral als hij merkt dat ik brokjes in mijn hand heb (hij is namelijk héél dol op zijn brokjes). Dankjewel voor je interesse! Ben echt heel blij met hem 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kenijn Geplaatst: 3 oktober 2020 Delen Geplaatst: 3 oktober 2020 Superleuk om te horen! Echt leuk dat hij zelf op je schoot springt als je wat eetbaars bij je hebt. Zelf heb ik mijn voedster de eerste periode elke ochtend en avond op mijn schoot gevoerd. Ze ging me als het ware zien als voer op pootjes, en sprong steeds vaker ook zomaar op schoot, als ik geen voer had. Voermomenten kun je dus gebruiken om een band op te bouwen. Eerst draait het vooral om eten, maar tegelijk gaat hij ook leren dat je te vertrouwen bent en dat het leuk is om bij je te zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten