Maudt Geplaatst: 21 september 2020 Delen Geplaatst: 21 september 2020 Hallo allemaal, Mijn naam is Maud, ben 21 jaar oud en heb sinds ik jonger was altijd al een liefde voor konijntjes gehad. Ik heb een tijdje geen konijntjes meer gehad maar nu wil ik weer heel graag twee nieuwe leukerds. Woensdag ga ik naar het dierenasiel waar een jong mannetje van 10 weken oud zit. Hij is als jong mannetje gevonden en heeft vanuit de konijnenopvang goede zorg gekregen zoals bijvoeding etc. Woensdag mag ik hem gaan ophalen en ik krijg een voucher mee om hem te laten castreren wanneer 'de tijd rijp' is. Dit zal rond de 15 á 16 weken zijn (correct me if i'm wrong). Na de castratie, wanneer hij niet meer vruchtbaar is, ga ik terug naar de opvang om hem te koppelen aan een leuke dame. Nu vroeg ik mij af of dit proces het juiste is om te doen. Ik vind het namelijk vervelend dat hij een aantal weekjes alleen zit. De dierenopvang gaf aan dat hij wel al mee mag. Ik hoor graag van jullie wat jullie zouden doen en of ik er goed aan doe om hem mee te nemen. Ik hoor graag van jullie omdat ik het belangrijk vind om het konijntje een prettig en fijn leven te geven. Ps. zie de foto om welk konijntje het gaat 😍 Groetjes Maud Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 september 2020 Delen Geplaatst: 21 september 2020 Dubbel post Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten