Spring naar bijdragen
Marjoleink

Ren te leen/overname gevraagd (Noord-Brabant)

Recommended Posts

Heeft er iemand een ren te leen voor mij voor een week of 2? Ter overname voor een redelijk bedrag is ook prima.

Een van mijn konijnen moet een week of 2 apart (ze wordt donderdag geholpen). 

Ze zit nu binnen, maar ze gaat met de panelenren de hele kamer door.

Ik zoek een overdekte ren voor buiten, of eventueel een puppyren voor binnen. Ik woon in Breda.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is het verschil tussen een panelenren en puppyren? Als je aan de buitenzijde van de panelenren een paar halve stoeptegels of zo legt, zou ze de panelen dan nog weg krijgen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De lage slappe rennen zijn idd makkelijk om mee te wandelen en om op te tillen. Ik heb nu een stevige ren en heb daar een grote steen voor liggen. Misschien een idee omdat het toch voor tijdelijk is. 

Ik heb nog een stevige ren maar ik woon erg ver weg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat een steen niet zo leuk is op mijn houten vloer. En als ik er iets onder leg, dan kan hij weer schuiven. Maar bedankt voor het meedenken. 

Het liefst wil ik haar naar buiten hebben, behalve natuurlijk na de ingreep, maar ik heb alleen een hok, dus dat is te klein.

Iemand in de buurt heeft een stevigere ren zegt ze, dus misschien is dat een oplossing.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Binnenren is geregeld. Maar ik zou haar als ze wat hersteld is weer naar buiten willen doen, en ik heb geen overdekte ren. Dus als iemand nog iets weet dan hoor ik het graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga kijken, dankjewel.

Ik zoek inmiddels natuurlijk geen noodverblijf meer, maar een ren voor 2 konijnen, op korte termijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marjoleink:

Ik ga kijken, dankjewel.

Ik zoek inmiddels natuurlijk geen noodverblijf meer, maar een ren voor 2 konijnen, op korte termijn.

Zoek je het nu voor binnen of voor buiten Marjolein? Ik heb nog wat panelen van ren puppyren, maar dat wordt dan wel echt minimaal qua afmeringen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Zoek je het nu voor binnen of voor buiten Marjolein? Ik heb nog wat panelen van ren puppyren, maar dat wordt dan wel echt minimaal qua afmeringen.

Buiten. Lief van je. Misschien kom ik er bij je op terug als overbrugging, maar ik heb 3 dingen gezien op marktplaats, en ik wacht tot de verkopers reageren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Marjoleink:

Buiten. Lief van je. Misschien kom ik er bij je op terug als overbrugging, maar ik heb 3 dingen gezien op marktplaats, en ik wacht tot de verkopers reageren. 

Oke! Buiten is lastiger altijd vind ik. Mijn buitenren heb ik door Otten Pet Cages laten maken. Is wel heel duur, maar je kan het helemaal naar wens laten maken.

Als je ter overbrugging een puppyren wil hoor ik het wel, komende twee weekenden ga ik naar mijn ouders en kom ik dus langs Breda ;).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites