Spring naar bijdragen
Avalon

Doei Four

Recommended Posts

Doei Fourtje, m'n opa'tje, m'n mini vriend,

16 september zou je 8 jaar geworden zijn.. in huis gehaald voor Roxy. Je gekscherende naam gekregen als mijn vierde konijn en omdat je 'four/voor' Roxy was. Met je timide karaktertje en met Rox als struise dame als grote liefde aan je zij. Wat heb ik van jou gehouden.. Afgelopen week hebben we hele dagen samen doorgebracht om je op te lappen. Het leek zoveel beter te gaan.. Je werd uiteindelijk boos als ik voor de zoveelste keer een spuitje aan je mond zette. 'Ik vind ook wel eens iets niet leuk' zei ik nog tegen je. En man, wat was vandaag niet leuk. Complicaties waren opgetreden en er was geen redden meer aan. Strak van de pijnstillers was je vanmorgen nog zo vrolijk en levenslustig, maar je lichaam dacht daar anders over. De eerlijkste keuze was om je te laten gaan.. 'Het spijt me zo' zei ik nog met tranen tegen je, en je had dondersgoed door wat er aan kwam. Toen ik je ziel uit je ogen zag glijden brak mijn hart.. toen ik thuis kwam en daar alles nog was zoals ik het achter had gelaten knakte ik echt pas in tweeën. Ik ben huilend bij Roxy gaan zitten en ze voelde feilloos aan wat de situatie was. Ze zit treurig in een hoekje en we missen je zo.. met je grote blauwe ogen, je zachte vachtje en je grootse liefde voor Rox..

Mijn hart ligt in duizend stukjes. Doei maatje, mijn kleine baby vriend. Het gemis is groot  ❤️

Alle kusjes van Rox voor jou.

P_20200328_133759_vHDR_Auto_1.thumb.jpg.ee17dc1ace969b915e9c9a8aa63f7b4e.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Erg hè, het zou niet moeten mogen, maar we weten allemaal met ons verstand dat het helaas onontkoombaar is. Je hebt alles gedaan wat mogelijk en nog aanvaardbaar was voor hem. Dat is zeker. Maar ja, je hart is nu wel gebroken om het verlies van Fourtje. En dan heb je nog Roxy die zonder haar liefje ook ontdaan is. Alle sterkte, dit wordt een zware tijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vreselijk. En dan toch nog onverwacht. Nogmaals heel veel sterkte! 

Wat een lief stel zo samen op de foto. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt allemaal. Ik heb echt veel aan jullie steun. Ik ben behoorlijk de weg kwijt. Ik weet dat ik de eerlijkste keuze heb gemaakt maar het filmpje van zijn laatste uur blijft afspelen in mijn hoofd. Het aanblik van Roxy in rouw is wat me het zwaarst valt. Ik hoop dat we zijn verlies snel een plekje kunnen geven..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites