Spring naar bijdragen
x_blvck

Kleur dwerg voedster wie wil

Recommended Posts

Hallo,

Voelt een beetje raar om dit te doen. 
weet ook niet of ik dit mag doen.

maar mijn voedster en ram gaan niet samen heb haar via een dierenasiel/ opvang. En de koppeling is mislukt, mag haar niet terug brengen ze bijten elkaar tot bloedenst toe en weet ff niet wat  ik moet doen.

dus nu ben ik hier en hoop dat iemand opzoek is naar een nijntje.

het is een kleirdwerg, blauw otter, in februari ergens geboren. Ze wisten het niet precies. Het is echt een konijn wat buiten wilt zijn ( wat ik zover weet want ze wilt alleen naar buiten toe de hele tijd ) heel druk en niet echt mens vriendelijk dus het konijn moet wel echt buiten konijn zijn lijkt mij. Ze heeft wel altijd binnengestaan.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je overtreedt de regels niet. In het topic "baasje gezocht" plaatsen meer mensen een konijn of ander dier waar ze zelf niet meer voor kunnen zorgen. 

Wat vreemd dat ze haar bij de opvang niet terug nemen. 

Ik neem aan dat je de konijnen al uit elkaar hebt gehaald. 

Via deze weg kan je op zoek naar een goed baasje voor haar maar je kunt ook naar een andere konijnenopvang gaan. 

Er staat een opvang/asiellijst op de website van Bunnybunch.nl onder konijneninformatie. Geen stress, je vind echt wel een goed plekje voor haar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb je bericht even op de juiste plaats gezet, dan wordt het beter gelezen.

Jammer, maar wel de beste oplossing denk ik. Wat gek dat de opvang haar niet terug wil. Meestal ben je juist verplicht een konijn terug te brengen naar de opvang. Mocht het niet niet lukken, dan zou je een goede opvang kunnen proberen, dan weet je ook zeker dat ze goed terecht komt. Beter dan via marktplaats of iets dergelijks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien helpt het plaatsen van een foto van het konijn & het melden van de regio waarin je woont bij het vinden van een nieuw huisje?  😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb een nieuwe huisje voor haar kunnen vinden ! 

maar kan niet anders zeggen dat ik heel telleurgestelt was in de dierenopvang dat ik haar niet terug kon brengen. En ook zeker daar niet meer terug naar toe ga. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .