mammafelina Geplaatst: 10 september 2020 Delen Geplaatst: 10 september 2020 De titel zegt het eigenlijk al. Heeft iemand ervaring met ren zh 10 van dierenverblijf.com? Is hij bijvoorbeeld handig schoon te maken? Ik kan zo niet zien of het dak open kan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 september 2020 Delen Geplaatst: 10 september 2020 Mijn ex-man heeft hem. Niks mis mee, ik zoek er zelf ook een. De helft van het dak kan open. Hij heeft hem tweedehands gekocht, en hij heeft hem verstevigd met een extra balk aan de bovenkant. Ik weet niet of dat bij een nieuwe ook nodig is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 10 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2020 2 uur geleden zei Marjoleink: Mijn ex-man heeft hem. Niks mis mee, ik zoek er zelf ook een. De helft van het dak kan open. Hij heeft hem tweedehands gekocht, en hij heeft hem verstevigd met een extra balk aan de bovenkant. Ik weet niet of dat bij een nieuwe ook nodig is. @Marjoleink heeft jouw ex man alleen deze ren voor zijn konijnen? Gewoon met schuilhokjes er in of zo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 september 2020 Delen Geplaatst: 10 september 2020 Deze, met een hok met 2 verdiepingen er tegenaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 10 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2020 Super! Ik wil ook mijn hok er aan vast maken, dan hebben mijn Nijntjes lekker de ruimte 🐇😃 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 september 2020 Delen Geplaatst: 10 september 2020 Hier paste het niet tegen elkaar aan vanwege het uitstekende dak van het hok, vandaar het tussenstukje. Misschien voor jou ook een aandachtspuntje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten