Spring naar bijdragen

Het grote cat cube topic

Recommended Posts

• Reacties 207
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Samen in de cube! Met een eervolle vermelding voor Lewis zijn hilarische gezichtsuitdrukkingen. 😂  

Lumi kijkt even mee naar wat haar zuster allemaal uitspookt.

“Kijk, Lewis, je kunt je hoofd hier zo door doen..”   ”...En je kunt er op.”   “Warempel, je hebt gelijk, Luz!”

3 minuten geleden zei DaniëlleV:

Oke dank je, ik ben een beetje bang dat ze halverwege het gat blijven hangen 🙈

Mijn ram weegt ruim 6 kilo... 

Bij de foto’s op internet lijkt het gat niet heel groot, maar bij jullie foto’s lijkt het wel weer ruim 🤔

De gaten zijn 17 cm groot.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tip van flip! 

Was net bij de Welkoop en zag daar héél veel catcubes in de aanbieding, voor 15 euro. Voor wie niet op marktplaats wil speuren en er een (of meer) wil hebben...

Disclaimer: het was bij de Welkoop in De Lier, ik weet niet of ze in alle filialen in de aanbieding zijn 🙂

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij zijn Sergio en Nairobi ook blij met de cube. Van de week twee via marktplaats twee in Almere kunnen kopen. ☺️ Robi ligt er ook graag in, Sergio chilt liever alleen boven op. (Loopt er wel door heen hoor, maar ligt er weinig in)

IMG_20201129_164550~2.jpg

IMG_20201129_163845~2.jpg

bewerkt door MichelleloveElmo
Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar hebben jullie die leuke kussentjes voor de cat cube vandaan?

Zijn die ook geschikt voor buiten?

Fluffy en Pip hebben gisteravond de cat cube gevuld met stro als toilet gebruikt ipv de nieuwe kattenbak die ik gekocht heb. Nu heb ik hem net schoongemaakt en er ipv stro een opgevouwen fleece deken in een kussensloop in gedaan.

Hier zitten ze alleen steeds in te graven, dus zo'n kussentje lijkt me praktischer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij zit er een kussentje bij sommige modellen, maar er zijn ook mensen die ze zelf maken en webwinkeltjes die de door hun zelf gemaakte kussentjes verkopen. Volgens mij heeft dollie ergens in dit topic een link gezet naar zo een webwinkeltje.

Link naar bericht
Deel via andere websites