Sjikkes 4 Geplaatst 16 November 2020 Share Geplaatst 16 November 2020 (bewerkt) 15 uur geleden zei MichelleloveElmo: Ja, dat had ik begrepen. Kan je die uitsparing er niet uithalen? Ja hoor, het hele plaatje waar de voerbakjes op staan kun je eruit halen. Dan heb je dus nog een uitgang / ingang. @MichelleloveElmo, ik heb je een PB gestuurd. 16 November 2020 bewerkt door Sjikkes Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 4036 Geplaatst 19 November 2020 Auteur Share Geplaatst 19 November 2020 Die kan er inderdaad gewoon uit, alle toevoegingen (krabpaal, speeldingen) kun je gewoon loshalen.   Tfw je cat cube ingepikt is.   Nou vooruit hij mag er bij in hoor. 1 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DaniëlleV 154 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Een paar vraagjes: zijn deze catcubes ook geschikt voor grote konijnen? Heb je verschillende maten? Ze zijn normaal natuurlijk voor katten maar mijn franse hangoren zijn in omvang misschien toch nog wat flinker dan katten... Knagen ze er bij jullie aan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DaniëlleV 154 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Ik heb trouwens zelfs van die kubussen die officieel van een katten-krabpaal zijn maar ze vinden ze niet fijn om in te liggen omdat er maar één uitgang in zit denk ik... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 4036 Geplaatst 19 November 2020 Auteur Share Geplaatst 19 November 2020 Geen enkel konijn knaagt er tot nu toe aan, het is ook best wel hard plastic. Mijn kat van 5,5 kg paste er prima in. Heb momenteel geen grote konijnen om het mee uit te proberen, maar denk eigenlijk dat het prima kan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DaniĂ«lleV 154 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Oke dank je, ik ben een beetje bang dat ze halverwege het gat blijven hangen đ Mijn ram weegt ruim 6 kilo... Bij de fotoâs op internet lijkt het gat niet heel groot, maar bij jullie fotoâs lijkt het wel weer ruim đ€ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 869 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 3 minuten geleden zei DaniĂ«lleV: Oke dank je, ik ben een beetje bang dat ze halverwege het gat blijven hangen đ Mijn ram weegt ruim 6 kilo... Bij de fotoâs op internet lijkt het gat niet heel groot, maar bij jullie fotoâs lijkt het wel weer ruim đ€ De gaten zijn 17 cm groot. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DaniëlleV 154 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Dan zal ik even het gat van krabpaal kubus opmeten vanavond. Daar kunnen ze namelijk wel in.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1815 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 @Dollie Haha, Mars is vast not amused dat Lumi zijn cube heeft ingepikt, maar je vriendin moet je soms dingen gunnen hÚ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 4036 Geplaatst 19 November 2020 Auteur Share Geplaatst 19 November 2020 Ja je kan niet alles hebben đ overigens heeft hij nog twee cat cubes op dit moment en eerst zelfs nog drie đ dus hij heeft eigenlijk niks te klagen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1815 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Oooooh, dan mag ie niet zeuren nee. đ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jamesthebunnybutlerï»ż 338 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 Tip van flip! Was net bij de Welkoop en zag daar héél veel catcubes in de aanbieding, voor 15 euro. Voor wie niet op marktplaats wil speuren en er een (of meer) wil hebben...  Disclaimer: het was bij de Welkoop in De Lier, ik weet niet of ze in alle filialen in de aanbieding zijn đ 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lienappelsien 2600 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 Jammer dat ze bij Welkoop online âgewoonâ âŹ39,95 zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1511 Geplaatst 29 November 2020 Share Geplaatst 29 November 2020 (bewerkt) Volgens mij zijn Sergio en Nairobi ook blij met de cube. Van de week twee via marktplaats twee in Almere kunnen kopen. âșïžÂ Robi ligt er ook graag in, Sergio chilt liever alleen boven op. (Loopt er wel door heen hoor, maar ligt er weinig in) 29 November 2020 bewerkt door MichelleloveElmo 5 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacB 1288 Geplaatst 29 November 2020 Share Geplaatst 29 November 2020 Wat goed dat jij er nu ook twee hebt @MichelleloveElmo!! En dat ze meteen goedgekeurd zijn â€ïž Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Punky punk 404 Geplaatst 5 December 2020 Share Geplaatst 5 December 2020 Ik heb er ook 1! 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Punky punk 404 Geplaatst 5 December 2020 Share Geplaatst 5 December 2020 Maar hij moet nog even door de Punky-goedkeuringsdienst. 2 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 869 Geplaatst 5 December 2020 Share Geplaatst 5 December 2020 Zojuist zei Punkyđ°: Ik heb er ook 1! Leuk! Hoe vind Punky het? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Punky punk 404 Geplaatst 5 December 2020 Share Geplaatst 5 December 2020 Zojuist zei Mira11: Leuk! Hoe vind Punky het? Hij ligt er nu âgebunnyfloptâ naast. Hij heeft ook al even duidelijk gemaakt dat het van hem is. Duss... we zullen zien. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
mammafelina 244 Geplaatst 5 December 2020 Share Geplaatst 5 December 2020 Waar hebben jullie die leuke kussentjes voor de cat cube vandaan? Zijn die ook geschikt voor buiten? Â Fluffy en Pip hebben gisteravond de cat cube gevuld met stro als toilet gebruikt ipv de nieuwe kattenbak die ik gekocht heb. Nu heb ik hem net schoongemaakt en er ipv stro een opgevouwen fleece deken in een kussensloop in gedaan. Hier zitten ze alleen steeds in te graven, dus zo'n kussentje lijkt me praktischer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacB 1288 Geplaatst 5 December 2020 Share Geplaatst 5 December 2020 Zelf gemaakt denk ik..? Lijkt mij niet heel moeilijk. Stukje stof op maat van de CC, vullen met stof (fleece of zo) en dichtmaken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1815 Geplaatst 5 December 2020 Share Geplaatst 5 December 2020 Het kussentje zat er bij! Heb âm nieuw gekocht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sjikkes 4 Geplaatst 5 December 2020 Share Geplaatst 5 December 2020 Na een halve dag had Olaf het kussentje kapot gebeten / gekrabd. Daarna heb ik er een fleecedekentje ingelegd, maar die haalde meneer er gewoon weer uit. Hij ligt liever gewoon op de grond. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floppyears 323 Geplaatst 8 December 2020 Share Geplaatst 8 December 2020 Hier vinden ze het tegenwoordig leuk om zoân grote bal met belletje in de catcube te duwen en vervolgens te gaan squashen met dat ding.Â đ€Ł rinkeldekinkel 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5973 Geplaatst 8 December 2020 Share Geplaatst 8 December 2020 Volgens mij zit er een kussentje bij sommige modellen, maar er zijn ook mensen die ze zelf maken en webwinkeltjes die de door hun zelf gemaakte kussentjes verkopen. Volgens mij heeft dollie ergens in dit topic een link gezet naar zo een webwinkeltje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts