Spring naar bijdragen
Dollie

Het grote cat cube topic

Recommended Posts

@pakyakker┬áJe hebt haar zo te zien enorm veel plezier gedaan door een cube aan te schaffen. ­čśë┬áZulke plaatjes zijn het geld dan wel weer┬ámeer dan waard h├Ę?­čą░

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Pablo&Lola:

@pakyakker┬áJe hebt haar zo te zien enorm veel plezier gedaan door een cube aan te schaffen. ­čśë┬áZulke plaatjes zijn het geld dan wel weer┬ámeer dan waard h├Ę?­čą░

Jaaaa echt zo! Ik zag dit topic ook en ik dacht meteen, die moet ik hebben! Dit past gewoon zo goed bij Vlekje. Blij dat zij het ook zo leuk vind.­čśü

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zag Lewis net voor het eerst ook echt slapen in de cube. Toen ik een foto wilde maken sprong hij er natuurlijk net uit. ­čĄ¬

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de mijne bij Beany gezet, omdat ze nu even binnen zit, maar wel ondersteboven i.v.m. ontsnappingsgevaar. Ze is gisteren druk bezig geweest met verkennen van alle in-en uitgangen en looproutes. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja klopt, maar waar doel je op. Klinkt alsof je iets weet maar heb geen idee wat­čśů op marktplaats kon ik┬á niks in de buurt vinden en ├╝berhaupt niet zo veel? Misschien zoek ik verkeerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet waar je woont, maar ik vind ze nu in Emmen,  Rotterdam, Den Haag, Zwolle, Dalfsen, Langezwaag, Best, Zevenaar en Stadskanaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik weet niet waar je woont, maar ik vind ze nu in Emmen,  Rotterdam, Den Haag, Zwolle, Dalfsen, Langezwaag, Best, Zevenaar en Stadskanaal.

Ik zoek er nog een voor de katten binnen en nu zijn er dus spontaan ook cubes in de omgeving te vinden. Thanks!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Ja klopt, maar waar doel je op. Klinkt alsof je iets weet maar heb geen idee wat­čśů op marktplaats kon ik┬á niks in de buurt vinden en ├╝berhaupt niet zo veel? Misschien zoek ik verkeerd?

Marjolein gaf aan dat er weer een hoop op marktplaats stonden. Dus daar doelde ik op ­čśë

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Heerhugowaard staat er een voor 5 euro.

Bij mij zit er trouwens standaard een konijn in en een konijn op. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat straks doen als ze weer met zijn vieren zijn, nummertjes trekken?

Als ik naar buiten loop om een foto te maken, dan gaan ze gauw iets anders doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier moeten de schatjes nog even wachten op hun nieuwe huisje.

Afgelopen week een aardig bedrag kwijt geweest voor de behandeling van Pip dus de reserves voor deze maand zijn een beetje op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeeeemig, wat is dit nu weer voor vreselijk topic ­čśé. Ik ben op zoek naar een nieuwe schuilplek voor buiten de ren en een opstapje naar de bank. Zo'n cat cube is 2 in 1 haha... Op MP nu helaas alles uit de richting of ze verkopen er meteen 4 en niet per stuk of ze zijn duurder dan ÔéČ20. Iedereen is zeker al voorzien? ­čśů

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Jamesthebunnybutler´╗┐:

Jeeeemig, wat is dit nu weer voor vreselijk topic ­čśé. Ik ben op zoek naar een nieuwe schuilplek voor buiten de ren en een opstapje naar de bank. Zo'n cat cube is 2 in 1 haha... Op MP nu helaas alles uit de richting of ze verkopen er meteen 4 en niet per stuk of ze zijn duurder dan ÔéČ20. Iedereen is zeker al voorzien? ­čśů

En die in Den Haag, voor 15 euro?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of Heerhugowaard van ÔéČ5 als die er nog is? Ze passen precies in een verhuisdoos van de Action dus dat kun je aangeven als het opgestuurd moet worden.┬á

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Jamesthebunnybutler´╗┐:

Haha nee, sommige mensen hebben volgens mij gewoon geen zin in dat verzenden. 

Voor mij een goede leerschool, want ik wil alles NU hebben terwijl dat nergens op slaat ­čśé

┬áHerkenbaar dat alles nu willen hebben ­čśç­čśç

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is er nog iemand die een cat cube zoekt in de buurt van Rotterdam? Er staan er 2 heel goedkoop. Als je wilt kun je er een aan mij doorsturen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites