Pablo&Lola 1784 Geplaatst 22 September 2020 Share Geplaatst 22 September 2020 @pakyakker Je hebt haar zo te zien enorm veel plezier gedaan door een cube aan te schaffen. 😉 Zulke plaatjes zijn het geld dan wel weer meer dan waard hè?🥰 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
pakyakker 274 Geplaatst 22 September 2020 Share Geplaatst 22 September 2020 5 minuten geleden zei Pablo&Lola: @pakyakker Je hebt haar zo te zien enorm veel plezier gedaan door een cube aan te schaffen. 😉 Zulke plaatjes zijn het geld dan wel weer meer dan waard hè?🥰 Jaaaa echt zo! Ik zag dit topic ook en ik dacht meteen, die moet ik hebben! Dit past gewoon zo goed bij Vlekje. Blij dat zij het ook zo leuk vind.😁 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 22 September 2020 Share Geplaatst 22 September 2020 Ik zag Lewis net voor het eerst ook echt slapen in de cube. Toen ik een foto wilde maken sprong hij er natuurlijk net uit. 🤪 1 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1661 Geplaatst 22 September 2020 Share Geplaatst 22 September 2020 Ik heb de mijne bij Beany gezet, omdat ze nu even binnen zit, maar wel ondersteboven i.v.m. ontsnappingsgevaar. Ze is gisteren druk bezig geweest met verkennen van alle in-en uitgangen en looproutes. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1661 Geplaatst 28 September 2020 Share Geplaatst 28 September 2020 Voor de liefhebbers: er staan weer volop cat cubes op marktplaats, voor leuke prijsjes. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 28 September 2020 Share Geplaatst 28 September 2020 Nou @MichelleloveElmo misschien staat er iets voor je tussen 😇 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 28 September 2020 Share Geplaatst 28 September 2020 ?? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 30 September 2020 Share Geplaatst 30 September 2020 Dit is duidelijk een gevalletje van ‘Ga toch weg, joh, met je stro. Het is nog geen winter’. 6 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 1 Oktober 2020 Share Geplaatst 1 Oktober 2020 Op 28-9-2020 at 22:55 zei MichelleloveElmo: ?? Jij wilde toch ook of vergis ik me nu..? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 1 Oktober 2020 Share Geplaatst 1 Oktober 2020 Ja klopt, maar waar doel je op. Klinkt alsof je iets weet maar heb geen idee wat😅 op marktplaats kon ik niks in de buurt vinden en überhaupt niet zo veel? Misschien zoek ik verkeerd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1661 Geplaatst 1 Oktober 2020 Share Geplaatst 1 Oktober 2020 Ik weet niet waar je woont, maar ik vind ze nu in Emmen, Rotterdam, Den Haag, Zwolle, Dalfsen, Langezwaag, Best, Zevenaar en Stadskanaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 1 Oktober 2020 Share Geplaatst 1 Oktober 2020 46 minuten geleden zei Marjoleink: Ik weet niet waar je woont, maar ik vind ze nu in Emmen, Rotterdam, Den Haag, Zwolle, Dalfsen, Langezwaag, Best, Zevenaar en Stadskanaal. Ik zoek er nog een voor de katten binnen en nu zijn er dus spontaan ook cubes in de omgeving te vinden. Thanks! 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 1 Oktober 2020 Share Geplaatst 1 Oktober 2020 2 uur geleden zei MichelleloveElmo: Ja klopt, maar waar doel je op. Klinkt alsof je iets weet maar heb geen idee wat😅 op marktplaats kon ik niks in de buurt vinden en überhaupt niet zo veel? Misschien zoek ik verkeerd? Marjolein gaf aan dat er weer een hoop op marktplaats stonden. Dus daar doelde ik op 😉 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1661 Geplaatst 2 Oktober 2020 Share Geplaatst 2 Oktober 2020 In Heerhugowaard staat er een voor 5 euro. Bij mij zit er trouwens standaard een konijn in en een konijn op. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat straks doen als ze weer met zijn vieren zijn, nummertjes trekken? Als ik naar buiten loop om een foto te maken, dan gaan ze gauw iets anders doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
mammafelina 230 Geplaatst 3 Oktober 2020 Share Geplaatst 3 Oktober 2020 Hier moeten de schatjes nog even wachten op hun nieuwe huisje. Afgelopen week een aardig bedrag kwijt geweest voor de behandeling van Pip dus de reserves voor deze maand zijn een beetje op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jamesthebunnybutler 319 Geplaatst 3 Oktober 2020 Share Geplaatst 3 Oktober 2020 Jeeeemig, wat is dit nu weer voor vreselijk topic 😂. Ik ben op zoek naar een nieuwe schuilplek voor buiten de ren en een opstapje naar de bank. Zo'n cat cube is 2 in 1 haha... Op MP nu helaas alles uit de richting of ze verkopen er meteen 4 en niet per stuk of ze zijn duurder dan €20. Iedereen is zeker al voorzien? 😅 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1661 Geplaatst 3 Oktober 2020 Share Geplaatst 3 Oktober 2020 1 uur geleden zei Jamesthebunnybutler: Jeeeemig, wat is dit nu weer voor vreselijk topic 😂. Ik ben op zoek naar een nieuwe schuilplek voor buiten de ren en een opstapje naar de bank. Zo'n cat cube is 2 in 1 haha... Op MP nu helaas alles uit de richting of ze verkopen er meteen 4 en niet per stuk of ze zijn duurder dan €20. Iedereen is zeker al voorzien? 😅 En die in Den Haag, voor 15 euro? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 3 Oktober 2020 Share Geplaatst 3 Oktober 2020 Of Heerhugowaard van €5 als die er nog is? Ze passen precies in een verhuisdoos van de Action dus dat kun je aangeven als het opgestuurd moet worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jamesthebunnybutler 319 Geplaatst 3 Oktober 2020 Share Geplaatst 3 Oktober 2020 36 minuten geleden zei Marjoleink: En die in Den Haag, voor 15 euro? Oja die zou nog wel kunnen! Ik zag dat dat die scratch is, maar dat kan er natuurlijk uit 🙂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jamesthebunnybutler 319 Geplaatst 3 Oktober 2020 Share Geplaatst 3 Oktober 2020 12 minuten geleden zei JacinthaBrehler: Of Heerhugowaard van €5 als die er nog is? Ze passen precies in een verhuisdoos van de Action dus dat kun je aangeven als het opgestuurd moet worden. Die wil niet verzenden 😞 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 3 Oktober 2020 Share Geplaatst 3 Oktober 2020 (bewerkt) Wat een zeur. 😶 Ook niet als je extra betaald? 3 Oktober 2020 bewerkt door JacinthaBrehler Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jamesthebunnybutler 319 Geplaatst 4 Oktober 2020 Share Geplaatst 4 Oktober 2020 Haha nee, sommige mensen hebben volgens mij gewoon geen zin in dat verzenden. Voor mij een goede leerschool, want ik wil alles NU hebben terwijl dat nergens op slaat 😂 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 4 Oktober 2020 Share Geplaatst 4 Oktober 2020 14 uur geleden zei Jamesthebunnybutler: Haha nee, sommige mensen hebben volgens mij gewoon geen zin in dat verzenden. Voor mij een goede leerschool, want ik wil alles NU hebben terwijl dat nergens op slaat 😂 Herkenbaar dat alles nu willen hebben 😇😇 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jamesthebunnybutler 319 Geplaatst 5 Oktober 2020 Share Geplaatst 5 Oktober 2020 Ik geef dit vreselijke topic gewoon de schuld haha... Ik kan er vanmiddag eentje ophalen in Den Haag :). 2 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1661 Geplaatst 17 Oktober 2020 Share Geplaatst 17 Oktober 2020 Is er nog iemand die een cat cube zoekt in de buurt van Rotterdam? Er staan er 2 heel goedkoop. Als je wilt kun je er een aan mij doorsturen. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts