Spring naar bijdragen
Dollie

Het grote cat cube topic

Recommended Posts

ACtC-3dERTdisxzczhWqy5WnHddZrbwrJJEsz91OWGeCLmebQXHmT69U73UW2Qviqnwm4uMp58nrqfjPXxbkoJ0GbnTmH_hGlYMUW18TTDg8KdF1Y4tvE5bZ9-7hd0HcY1PKtOxGuLi2bjWWHXHOdlHtNHj5=w516-h915-no?authuser=0

ACtC-3dK7K53_xmiRDuOVlmkXALhjbyOPpJmaUpk6-mnyQDA-HpirYQIiIUZz9bfPzFA5XnyS6qQvLNFREg0lFgMo2W4cNlYg2ZhIZIP4Y29lpQuRu3L5_W6i2MvPQgw_4UOUdteCHNcE_5tB9nZ6PCh2543=w516-h915-no?authuser=0

ACtC-3duotm6r78f6fS94OsdQ3kimGw4RVyiw_V6xdqnXjGDTBrod5IBnDwOFBwPIuHE6ohowexBikiX_tvOPnbQeQ_hYpRBEOowB_0wWMgAxcm1qTZC_Bjjh4wQ2xHesSbd8vJD2_RcA6M9cxCuVwsO6FuW=w516-h915-no?authuser=0

De nieuwe kussentjes! 😄 Ze zijn echt heel mooi geworden. De kwaliteit is ook super. Mars heeft ook een snuggle safe mandje hiervan en die is na een jaar (en minstens 1 maar vaak 2 wasbeurten per week) nog super netjes. Dus mocht iemand nog het standaard kussentje willen vervangen/aanvullen: https://www.carla-blijhuisdier.nl/ 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-9-2020 at 10:52 zei MichelleloveElmo:

Ik zou er ook wel 1 willen. T liefste een licht blauwe anders een grijze. Als iemand in de buurt van Almere er 1 over heeft of ziet. Marjolein was me bij jacintia net voor. 😠😉😝

Er staat een grijze te koop in Sneek voor 25 euro. Dat is niet vlakbij Almere denk ik, maar hij kan wel opgestuurd worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ja, zag t, maar dan ga je t idee van goedkoper via marktplaats wel weer voorbij voor mijn gevoel.

Ja dat zou ik ook niet doen, voor een paar euro meer zou je dan een nieuwe hebben. Duurder dan 20 euro blijven er ook veel langer opstaan valt me op. Die in Stadskanaal staat er ook nog steeds op, daar komen ze volgens mij nooit meer van af 😅 wellicht werkt lager bieden idd, en anders komen er vanzelf weer nieuwe op. Ik heb ook maanden geduld moeten hebben in eerste instantie (maar ik wilde ze ook wel gewoon op kunnen halen en max. 15 euro aan uitgeven)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Dollie:

Ja dat zou ik ook niet doen, voor een paar euro meer zou je dan een nieuwe hebben. Duurder dan 20 euro blijven er ook veel langer opstaan valt me op. Die in Stadskanaal staat er ook nog steeds op, daar komen ze volgens mij nooit meer van af 😅 wellicht werkt lager bieden idd, en anders komen er vanzelf weer nieuwe op. Ik heb ook maanden geduld moeten hebben in eerste instantie (maar ik wilde ze ook wel gewoon op kunnen halen en max. 15 euro aan uitgeven)

Precies dat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals ik zei even langs de Intratuin geweest. Hadden alleen de Sleepversie nog in het blauw, prima! Zitten wel heel veel beschadigingen op, gelukkig gebruik ik 'm toch voor buiten. Ben toch een beetje brutaal geweest en gevraagd of ik korting mocht want de cube zag er meer 2e hands uit dan nieuw. Dus nog 8 euro korting gekregen. Daar ben ik wel heel blij mee.

Vlekje heeft 'm wel goedgekeurd denk ik. Ze vind het voor nu nog wel een gek ding. Erin zitten doet ze wel al veel maar er bovenop heeft ze nog niet ontdekt. Ik heb niet zo'n fotogeniek konijn als jullie allemaal hier.😂

20200919_162017.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ik vind haar er reuze knap uitzien hoor 😍

En fijn van die korting, scheelt toch weer!

@MichelleloveElmo ik had ook mazzel hoor, 3 cubes voor €45. En omdat ze in een groot pakket verstuurd moesten worden was de verkoper zo tof om de helft van de verzendkosten te betalen. Dat had ze niet hoeven doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Mira11:

@pakyakkerVlekje ziet er echt schattig uit! Je wil niet weten hoe mijn konijnen soms op de foto staan. Of net weglopen, naar me toe komen lopen of een hele andere pose ineens aannemen. 

Dat dus. Of dat een van de anderen opeens z’n snufferd in beeld zet 😶

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Mira11:

@pakyakkerVlekje ziet er echt schattig uit! Je wil niet weten hoe mijn konijnen soms op de foto staan. Of net weglopen, naar me toe komen lopen of een hele andere pose ineens aannemen. 

Jaaa dat bedoel ik eigenlijk ook. Altijd aan de camera snuffen. Want ja misschien is het wel eten.😂 Deze foto was echt een gelukje.

De rest zag er meer zo uit.

20200920_102457.jpg

bewerkt door pakyakker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net een rondje langs de konijnen buiten gedaan, momenteel zijn daar zes cat cubes in gebruik. Heb nog niet eerder meegemaakt dat exact hetzelfde huisje/speelgoed bij zo ongeveer elk konijn een hit is. Elke cube was bezet 😄 

ACtC-3e6QErYTo72JNaLPowmTFbrbLYe4Pgjn4TZVOLpdREMCDX5EZzSR66zsg5jagD45OKqg4GfNR1L3LPqub8kawhyE3kNhFRGPo1ahjLXiMaiB5JK3O4-c1fp3ElvIi7xXHijC4UnYUiFNL2TmpEPocVo=w516-h915-no?authuser=0

ACtC-3culAtgBQnxD7SqTkWk3oWYqmdUijYJHYMC-vBAfEybLS4wjgxmteIEs4ZSprz1EGy_HAQ84_gN9O15SVRH9880ltb5YeEkAbPfvkqXNoIUj_hOZd0F7BzSAaBBtv4tfz2vfB4jwWmwakeNpjuK5zh-=w1628-h915-no?authuser=0

Willow en Timothy

ACtC-3cT-cnaX2MHjc_Y6u-d0eYzMflw_ljUCwd1EaQuoYQakPg3_EBnikPcW3eDMbh--oYidwShNzQ5wryhfnZ4MyK5OhdilnfysW4nEWphnskCnbmNB2SMNzHC472tF3ZaV3PL7KjYgR9I3dx6MqOnfOSK=w516-h915-no?authuser=0

Dexter

ACtC-3eCeTaaP18QMYmbzRHDU6-BLn6AfxOtRHqL6TkDOk-YZ1tZnauW-boF0vLBHbd6ewROLorKg-VT6Bp8oFp7-VOB9TarQhNVPXpUWL9HV5BOPf72QGfB7OtlwBu_QtJGB7Qss5zRIJNowgLnhamKgX77=w516-h915-no?authuser=0

Ruby

ACtC-3d6-s79imKMqIRxjH3divHectrI9lhIYH_WCS-5moAGZ9w7TompY4R7_ldpy5gX6M5NZkl6TMPuGtLXekdOX9bA7i9i8JJWx2H8puqMBNGH9mlJwhRwnRhQJJ4B7U6E3SEe23HwtyEDYhN-yCZoHLYe=w516-h915-no?authuser=0

China die z'n cube lekker smerig gemaakt heeft 🤔

ACtC-3dhlNXaBY_UzJAPW3C192UdZaPDJC0vjiB0MZ5IqaPw-ahgy1I-7U_vk6aGor4QQGDJWkes1yc8iO2ZpJ-5O2nSV0nFIQjYOi-mEXp1Pn57_uMSNNlBRIwbtmZdPlJmYU_7mpNCWAPuf1nznFvma75_=w548-h915-no?authuser=0

Job (en Summer en Tan staan in de rij denk ik 😂)

ACtC-3fbIfu21-yO2OKTRnSt3N06bgX2alu80OzDWMpLsPVvFv-4CS9HdTJ1ZdbwJpyigEPXwPn8B3VlAHHaOtBn1QviUHmXfp-vrNW5-7gxY-jdrQnM58iUKYgk0BsP13ea6XBUaf2lwe3dWnDyVUqALX75=w516-h915-no?authuser=0

Logeetje

• Vind ik leuk 3
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste vervroegde dierendag cadeau ooit!

Echt totaal geen spijt van ookal is het wat prijzig. Ze gaat er altijd heerlijk in liggen slapen.

Het andere huisje wat ik had was toch wat te klein, hier kan ze heerlijk languit im liggen.

Hebben jullie dat ook of ben een beetje een crazy konijnmama? Ik kan bijvoorbeeld ook een picknickkleedje voor de ren neerleggen en daarop gaan zitten. Ik kan dan soms wel uren naar haar kijken. Vaak zit ik nog wel tussen door op mijn telefoon of ben ik bezig in een puzzelboekje. Maar ik vind het op een of andere manier heerlijk om naar haar te kijken.

20200922_120528.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites