Spring naar bijdragen
Dollie

Het grote cat cube topic

Recommended Posts

27 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

De cubes zijn voor mij, begin volgende week worden ze verzonden 😎

Dus @Marjoleink jij bent binnenkort ook 2 cat cubes rijker 😇

Yes! Nou ja, ik een en mijn ex-man een.

Stuur je me een mail zodat we het verder af kunnen handelen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankzij dit topic ben ik 80 euro armer 😂 Ik had deze cat cube's wel eerder gezien bij ons in de dierenwinkel maar vond ze best prijzig en Dizzy (de kat) kijkt er hoogstwaarschijnlijk niet naar om en niet eerder bij nagedacht dat het iets voor de konijnen kan zijn. Tot ik eergisteren dit topic las en dacht van "goh ja, dat gaan Binky en Monky wel heel leuk vinden". Dus gistermorgen eentje gekocht bij de plaatselijke dierenwinkel. De cube viel gelijk in de smaak maar ik zag vanmorgen dat Monky de cube opeiste en voor Binky was geen plek meer dus ben daarnet naar de dierenwinkel gereden om nog een 2e. (vond het zo sneu voor Binky)

Ik ga maar niet tegen m'n man zeggen doe duur ze zijn want dan gaat hij wel uit z'n plaat 80 euro voor 2 van die plastic dingen 🤣

• Vind ik leuk 1
  • Haha 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Pablo&Lola:

Samen in de cube! Met een eervolle vermelding voor Lewis zijn hilarische gezichtsuitdrukkingen. 😂

30B60105-B0BB-418F-BF87-FDC9FFA99A3B.jpeg

A716FF3A-291E-42E0-A395-FC53C7FD3592.jpeg

B86B5D60-B59A-4DA1-AD5C-9F3D173F9428.jpeg

Fantastisch 😂 Mag ik die laatste foto gebruiken voor de Everybunny Needs Somebunny facebookpagina?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Mississippi:

Fantastisch 😂 Mag ik die laatste foto gebruiken voor de Everybunny Needs Somebunny facebookpagina?

Haha, ja hoor, leuk!😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marjoleink:

Dus ik krijg twee aan elkaar geplakte dozen?

Jep, dat denk ik wel! Verhuisdoos en Dorito’s doos. De bovenste doos is nog heel dus die laat ik dicht zitten, dan kan ik die zo weer verder versturen. De onderste twee dozen zijn gesloopt dus daar moet ik een nieuwe doos voor zoeken. Maar ik heb nog een verhuisdoos liggen als het goed is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Pablo&Lola:

Nog even en jullie hebben ook twee blije nijnen in cube. ☺️

Wat zijn ze toch leuk zo saampjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Marjoleink:

Ik ben benieuwd hoeveel konijnen er in passen! Als het erg aanslaat moet er misschien nog een cat cube bijkomen.

Ik heb er tot nu toe maximaal drie in gehad. Meestal zit er eentje alleen in en zodra die er uit gaat zit er snel een ander in 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga morgen de cube in de ren zetten. Ben heel benieuwd wat ze er hier van vinden. Denk dat Kliko er veel op zal zitten, die zit altijd graag op dingen ipv in dingen. Van Spook moet ik nog afwachten wat ze er mee gaat doen. Dat is niet zo’n held. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Ik ga morgen de cube in de ren zetten. Ben heel benieuwd wat ze er hier van vinden. Denk dat Kliko er veel op zal zitten, die zit altijd graag op dingen ipv in dingen. Van Spook moet ik nog afwachten wat ze er mee gaat doen. Dat is niet zo’n held. 

Dat had ik ook verwacht van Ot, die zit ook graag overal bovenop ipv in. Maar de catcube vindt hij dus echt geweldig. Overdag ligt hij er echt vaak in te slapen. Soms ook samen. 🥰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mars krijgt morgen speciaal op maat gemaakte kussentjes binnen voor z'n cubes. De kussentjes die er bij horen kunnen er echt niet tegen om gewassen te worden, heel jammer. Bij de buitenkonijnen wil ik geen stoffen producten er in, die moeten het met stro doen, maar ons prinsje moet natuurlijk wel zacht liggen 😉😂

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou er ook wel 1 willen. T liefste een licht blauwe anders een grijze. Als iemand in de buurt van Almere er 1 over heeft of ziet. Marjolein was me bij jacintia net voor. 😠😉😝

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ik zou er ook wel 1 willen. T liefste een licht blauwe anders een grijze. Als iemand in de buurt van Almere er 1 over heeft of ziet. Marjolein was me bij jacintia net voor. 😠😉😝

Ook al besmet met het rabbit cube virus. 😂 De cube is echt heel leuk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oooh ooh ik had dit topic nooit moeten aanklikken.... Dit is niet goed voor mijn portemonnee. Ik wil er echt heeeeel graag één. Vlekje staat buiten, de huisjes die ik heb zijn van hout en komen steeds maar paddenstoelen op. Dus dit lijkt mij ideaal. Ik ga ook voor de blauwe of grijze. Niks op MP kunnen vinden dus ik rijd morgen maar na mijn werk door naar de Jumper of Intratuin even kijken of ze daar de cubes hebben. Want tja wat je verdient moet je dan ook maar weer uitgeven..😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou er staat opeens ook bizar weinig op Marktplaats, net even gespiekt en in al die maanden dat ik aan het speuren was stonden er altijd wel meerdere pagina's op door heel Nederland, nu maar een handjevol advertenties zie ik. Je zou bijna denken dat één of andere website met konijnenliefhebbers de cat cube ontdekt heeft 🤔😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Koning Kliko op z’n nieuwe Cat Cube 😎

3E715BA4-054F-456F-A49F-0643B8B7CBE1.jpeg

Ik vind dat zo'n mooi konijntje! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites