Evee Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Ik denk dat dat voor Sofie ook echt wat is, zo een opstelling als jij hebt, @Eefje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 7 uren geleden, Eefje zei: Twee op elkaar sowieso. De mijne zijn vooral fan van de bovenste cubes. Mijne hebben er 5 nu. Nu krijgen ze er niet meer 😅. Heb jij toevallig ook 2 sleep versies op elkaar staan? Ik heb 2 sleep versies maar durf ze tot nu toe niet op elkaar te zetten omdat je ze niet vast kan maken met de ringen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Die van Eefje zijn open dus dat zijn geen sleeps (alleen de blauwe), maar die kun je toch ook met de ringen aan elkaar maken? Dan moet je ze wel op de originele manier neerzetten dus zoals Eefje ze ook heeft, met de roosters naar de zijkant i.p.v. bovenkant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 22 uren geleden, Eefje zei: Twee op elkaar sowieso. De mijne zijn vooral fan van de bovenste cubes. Mijne hebben er 5 nu. Nu krijgen ze er niet meer 😅. Maar zo 2 op elkaar, dan zit er toch een gat in 't midden? Ik snap 't niet en krijg 't hier niet voor elkaar 🙈 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 41 minuten geleden, Miekmoek zei: Maar zo 2 op elkaar, dan zit er toch een gat in 't midden? Ik snap 't niet en krijg 't hier niet voor elkaar 🙈 Ja klopt, bij de cubes die ik heb verzameld zitten wat van die doppen waar een krabpaal aan zat, of zo'n ding zo'n soort poffertjespan van de play cubes, of die waar je voerbakjes in kan zetten. Die heb ik er op gedrukt in het af te sluiten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten