Ga naar inhoud

Het grote cat cube topic

Aanbevolen berichten

• Reacties 506
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

“Kijk, Lewis, je kunt je hoofd hier zo door doen..”   ”...En je kunt er op.”   “Warempel, je hebt gelijk, Luz!”

Samen in de cube! Met een eervolle vermelding voor Lewis zijn hilarische gezichtsuitdrukkingen. 😂  

Mars doet een open sollicitatie bij Beeztees als fotomodel/lid catcubes-voor-konijnen-promotieteam.        

8 hours ago zei Annasbeestenbende:

Ik krijg ook CatCube-kriebels 😂 het lijkt me echt leuk voor ze om een huisje te hebben waar ze comfortabel samen in kunnen liggen (zie de foto). Maar ik vind ze best wel prijzig, misschien staat er binnenkort iets op marktplaats 🤞🏼 Ik ben wel benieuwd of Soltar door die gaten past (sorry Soltar) want op de foto’s lijken ze me best klein.

C367F10D-A503-4F7C-A02E-EB77F85BBCFF.jpeg

Ja joh, die gaat er in passen hoor! Het huisje is oorspronkelijk voor katten gemaakt. Als de gaten groot genoeg zijn voor een kat zullen ze ook wel groot genoeg zijn voor Soltar.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

vraagje: als je 'm zo neerzet dat de "roosterkant" de bovenkant is, zoals op de foto van @Eefje hierboven, en je hebt de sleep-versie, moet je dan de onderkant, waar een paar kleine gaatjes in zitten, bedekken met iets omdat ze anders met nageltjes ofzo in die gaatjes kunnen blijven haken? Of is dat niet de reden dat de meesten de bodem eruit halen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei Bjorn & Blomma Flufferson:

vraagje: als je 'm zo neerzet dat de "roosterkant" de bovenkant is, zoals op de foto van @Eefje hierboven, en je hebt de sleep-versie, moet je dan de onderkant, waar een paar kleine gaatjes in zitten, bedekken met iets omdat ze anders met nageltjes ofzo in die gaatjes kunnen blijven haken? Of is dat niet de reden dat de meesten de bodem eruit halen?

Ik maak me daar niet druk om. De meesten halen de bodem eruit, omdat dat gemakkelijker schoon te maken is. Of omdat het buiten staat, zodat er geen water in kan blijven staan. Hier staat het binnen en zit er stro in, dan is die bodem juist fijn. Ligt alleen wat troep onder de gaatjes in de onderkant. 

• Bedankt 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Volgend jaar in de winkels: de bunny-ice-cube versie. Vries de cube, - die een dubbele wand heeft dan natuurlijk met koelgel er tussen, en goed knaag-proof is -  in voor een koele ligplek voor de konijnen.

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...

Wij gaan de binnenruimte van de opvang aanpakken en krijgen dan grotere verblijven. Ik zoek dus nog 15 cat cubes, als iemand een leuke deal op MP (of elders) tegenkomt geef een gil 😁

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 24-7-2021 at 16:03 zei Marjoleink:

Een in Haarlem voor 10 euro, en 2 in Roosendaal voor 12,50 per stuk. Die twee zou ik wel voor je kunnen ophalen, alleen hoe komen ze dan bij jou?

Ik had je berichtje even over het hoofd gezien! Ja dat is het lastige, verzenden tikt echt enorm aan met die dingen dus dat loont eigenlijk niet tenzij ze echt goedkoop zijn. Heb er vandaag wel 4 in de buurt op de kop getikt. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat doe je als je cat cubes gekocht hebt voor je nieuwe, nog te maken hokken, en ze daarom nog niet nodig hebt? Juist.

AM-JKLXshh8-DgAOVXLQZHl1clGKl2SV3ZWOyf_czzSNFeuKoYdHK_usCaOlTMbkgpEUr1Bas9bkIDlfzmGy1Fwlpz2D3D6v_r_yrjABv9luD9jtTui6mSMqlhxZmG5714B6TT8br2_1Hs0zkQidNZtd2TAj=w515-h914-no?authuser=0

(Zoek er nog steeds plusminus 11 mocht iemand nog wat tegenkomen!)

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat was een mooie manier geweest! Gelukkig is via Marktplaats ook goed te doen, heb er inmiddels iets van 16 en op twee na allemaal via Marktplaats. Je moet het alleen een poosje in de gaten houden, maar de nieuwe hokken zijn er nog niet dus heb nog even de tijd. (En er gaat natuurlijk ook niemand dood als ie in een nieuw hok zonder cube moet 😅)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .