Spring naar bijdragen
Dollie

Het grote cat cube topic

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Ot&Sien:

Superleuk! Heb je hem ook via marktplaats gevonden @Pablo&Lola?

Nee, alle cubes in de omgeving staan in Kolham, bij @Dollie. 😂 Ik heb ‘m gewoon nieuw gekocht, maar ik wilde ook specifiek deze kleur en had geen zin om te moeten wachten tot ik die ooit op MP zou tegenkomen. Voor de katten binnen wil ik er eigenlijk ook wel een, het liefst ook een grijze, dus ik houd MP wel in de gaten. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Guilty as charged 😁 die foto's van Luz en Lewis zijn briljant 😂

1 uur geleden zei JacinthaBrehler:

@Dollie ben je niet bang dat de nageltjes in die gaatjes blijven hangen..? 

Niet echt, ze zijn niet zo groot dat de konijnen er door zakken maar het zijn ook niet echt kleine gaatjes, er zitten ook geen hele kleine hoekjes of scherpe randjes aan of zo. Moet zeggen dat ik ze er niet heel veel bovenop zie zitten. Als je toch wel bang bent dat ze er in blijven haken kun je 'm ook zo neerzetten als ie eigenlijk hoort, want die roosterkant is namelijk een zijkant en geen bovenkant. Dan heb je 'm zoals op die foto waar Luz haar hoofd er door steekt. Ik heb ze nu in de meeste hokken wel met de roosterkant naar boven staan, alleen die van Mars staan zoals het hoort.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Nee, alle cubes in de omgeving staan in Kolham, bij @Dollie. 😂 Ik heb ‘m gewoon nieuw gekocht, maar ik wilde ook specifiek deze kleur en had geen zin om te moeten wachten tot ik die ooit op MP zou tegenkomen. Voor de katten binnen wil ik er eigenlijk ook wel een, het liefst ook een grijze, dus ik houd MP wel in de gaten. 😉

Ik heb met wat geluk binnenkort een grijze te koop. Als de koop doorgaat dan krijg ik een petrol, grijze en mint. Ik wil de mint houden dus dan komen de petrol en grijze in de verkoop hier. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Waarschijnlijk heb ik beet via MP. Dan heb ik er drie voor €50,-  dus als iemand hier nog zo’n ding wil hebben, dan heb ik straks met wat geluk er nog 2 te koop. 

Ik was eerst! Kleur maakt me niet uit.

En in Winterswijk? 3 voor 45?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mira11:

Die komt er zeker aan. Ik moet dan wel eerst speciaal een "Bunnybunch foto" nemen. Dat wil zeggen op afstand en dan inzoomen anders kan ik hem hier niet plaatsen. 

Of je maakt een screenshot van je foto.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Marjoleink:

Of je maakt een screenshot van je foto.

Op de één of andere manier lukt dat niet.  Dat heb ik al meerderen keren geprobeerd. Zelfs als ik een screenshot van een screenshot neem blijft het te groot om te plaatsen. 🙁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er ook één op de kop weten te tikken 😃 maar ik twijfel nog hoe ik hem neer ga zetten. Het is voor gebruik buiten dus wou eigenlijk de meest dichte kant naar boven en de roosterkant naar onderen maar vraag me ook af of dat goed gaat met de nagels...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Ot&Sien:

Ik heb er ook één op de kop weten te tikken 😃 maar ik twijfel nog hoe ik hem neer ga zetten. Het is voor gebruik buiten dus wou eigenlijk de meest dichte kant naar boven en de roosterkant naar onderen maar vraag me ook af of dat goed gaat met de nagels...

Aan de andere kant: met roosterkant naar boven zitten ze ook wel op het rooster... 🤔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Ot&Sien:

Aan de andere kant: met roosterkant naar boven zitten ze ook wel op het rooster... 🤔

Ik heb vanmiddag niet gemerkt dat ze moeite hadden met het rooster toen ze erop zaten. Maar goed, beide konijnen hebben ook geen lange nagels. Misschien even kijken wat jouw konijnen ermee doen? Als ze er meer in dan erop zitten, kun je denk ik het beste de cube met het rooster naar boven zetten. Zitten ze er meer op dan erin, dan het rooster naar beneden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Ot&Sien:

@Mira11: de kleur van jouw cat cube past ook prachtig bij de vachtjes van Liz en Olaf! 😍

Haha. Ja idd. Daar heb ik hem niet op uit gezocht maar de kleuren komen zo mooi uit. 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie het al weer! Alle konijntjes hier hebben echt superzwaar bestaan 😂

Wat leuk al die foto's! Ben nu ook wel benieuwd naar de cube.

Nadeel van veel "konijnenhuisjes" is altijd dat ze of te klein zijn of maar 1 ingang hebben.

Tip voor de foto's: je kunt op je mobieltje de kwaliteit instellen (bij mij staat hij standaard op hoogste 7mp) als je die wat lager instelt wordt de foto minder groot in mbs en dan kun je ze wel op het forum plaatsen. Je kunt ook kiezen tussen jpg of png en jpg is ook kleiner qua mbs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites