Ga naar inhoud

Het grote cat cube topic

Dollie
 Delen

Aanbevolen berichten

18 hours ago zei Evee:

Heb je de bodem er in of uit in de blauwe cube? Ik heb de zelfde en zat te twijfelen wat handig is, bodem er in en evt een matje of bodembedekking er in, of juist niet.

Er in, want ik kreeg ‘m er niet uit. 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb momenteel een doos met 3 gaten in de ren staan, en dat gaat met droog weer prima. En ze zijn er super blij mee.

Maar nu ik al die cat cubes zie... Is dat eigenlijk een doos die tegen regen kan? 

Of is het niet aan te raden om deze buiten te gebruiken? (Ik heb niet zo'n fancy volière ren, met dicht dak)

En als het wel kan, welk model is dan het gunstigste?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Kimie:

Ik heb momenteel een doos met 3 gaten in de ren staan, en dat gaat met droog weer prima. En ze zijn er super blij mee.

Maar nu ik al die cat cubes zie... Is dat eigenlijk een doos die tegen regen kan? 

Of is het niet aan te raden om deze buiten te gebruiken? (Ik heb niet zo'n fancy volière ren, met dicht dak)

En als het wel kan, welk model is dan het gunstigste?

Kan hoor, ze zijn van hard plastic. Het maakt niet uit welk model je kiest, alle kattenspeeltjes kun je er uit halen tot je een kaal model over hebt. 

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2021 at 18:53 zei MichelleloveElmo:

Hier heb ik ze er uit gehaald. Ook veel makkelijker met schoonmaken, zelf als je er stro oid in doet. Dat veeg je makkelijk bij elkaar en als de cube vies is kan je die ook makkelijk schoonmaken, terwijl als hij helemaal dicht is je via die rondjes dat ding moet gaan poetsen.

Hoe haal je de bodem er uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook CatCube-kriebels 😂 het lijkt me echt leuk voor ze om een huisje te hebben waar ze comfortabel samen in kunnen liggen (zie de foto). Maar ik vind ze best wel prijzig, misschien staat er binnenkort iets op marktplaats 🤞🏼 Ik ben wel benieuwd of Soltar door die gaten past (sorry Soltar) want op de foto’s lijken ze me best klein.

C367F10D-A503-4F7C-A02E-EB77F85BBCFF.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .