Ga naar inhoud

Het grote cat cube topic

Dollie
 Delen

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei TurboEnTwinkie:

Ik vroeg me af waarom konijnen die cat cubes zo leuk vinden. Ik overweeg er ook 1tje te kopen. 

Waarschijnlijk komt het door de verschillende uitgangen. Veilig beschut, maar wel genoeg mogelijkheden om te vluchten. Zo richten ze het hol in de natuur ook in, dat heeft ook altijd meerdere uitgangen.

Oh, @Eefje was net wat sneller 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei TurboEnTwinkie:

Ik vroeg me af waarom konijnen die cat cubes zo leuk vinden. Ik overweeg er ook 1tje te kopen. 

Een lekker holletje met voldoende vluchtroutes. Ze zitten er bij mij ook graag op. De bovenkant is niet glad dus ideaal. 

Op Marktplaats staan ze ook nog weleens goedkoop.

Hahahaha! @Eefje en @happy211 zijn sneller. 

aangepast door Mira11
Link naar reactie
Delen op andere sites

@TurboEnTwinkie gewoon even op marktplaats kijken, soms moet je even geduld hebben, maar komt vast in de buurt een goede deal voorbij. Ik heb laatst, ok, moest een stukje omrijden, 6 cube's voor 50 euro gekocht. Gezien ik toch binnen kort naar de opvang moet aan Iris gevraagd of ze er nog wat nodig had/wilde hebben. Antwoord was volmondig jah 😂 al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet weet of ze alle 6 in de opvang aankomen 😇

aangepast door MichelleloveElmo
  • Vind ik leuk 2
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago zei Dollie:

Ohhh, iemand in de buurt van Almelo die vaak in Utrecht komt??? 😄😄😄 

Krijgt diegene er een tientje bovenop voor de moeite! 

Edit: of iemand van Almelo die ze dit weekend kunnen ophalen en dan toevallig daarna in de buurt van Apeldoorn zijn? 🙈😂👍🏻

aangepast door Miekmoek
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Miekmoek:

Ohhh, iemand in de buurt van Almelo die vaak in Utrecht komt??? 😄😄😄 

Krijgt diegene er een tientje bovenop voor de moeite! 

Edit: of iemand van Almelo die ze dit weekend kunnen ophalen en dan toevallig daarna in de buurt van Apeldoorn zijn? 🙈😂👍🏻

Ik kan je niet verder helpen, maar ik heb even voor je gezocht. Ze verkopen er in Rotterdam en Lochem. Iets meer dan 40 minuutjes rijden. Heb je dat ervoor over?

aangepast door Punky punk
Hoofdletters inegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Punky punk:

Ik kan je niet verder helpen, maar ik heb even voor je gezocht. Ze verkopen er in Rotterdam en Lochem. Iets meer dan 40 minuutjes rijden. Heb je dat ervoor over?

Haha nee, helaas niet.. Ik heb ook geen auto, dus dan wordt 't wel een hele tour. Als het heel lang duurt voor er eentje op marktplaats komt die wel in de buurt op te halen is, dan koop ik liever een nieuwe.. 

Maar super lief dat je even hebt gezocht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Miekmoek:

Haha nee, helaas niet.. Ik heb ook geen auto, dus dan wordt 't wel een hele tour. Als het heel lang duurt voor er eentje op marktplaats komt die wel in de buurt op te halen is, dan koop ik liever een nieuwe.. 

Maar super lief dat je even hebt gezocht! 

Dan wordt het moeilijk inderdaad. 

Dan kan ik je niet verder helpen. Sorry...

Heel graag gedaan.

aangepast door Punky punk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben er 5 en je kunt er niet genoeg hebben! Buiten stabiel stapelen is misschien iets moeilijker door eventuele windvlagen. Je kunt er zo'n leuk gangenstelsel mee maken met wilgenbruggen erbij, stapelen twee hoog met eentje ervoor, zodat ze in de bovenste kunnen zitten en op de "terrasjes" bovenop de cubes. 

Ik zet de wilgenbruggen rechtop tegen een uitgang en dan kun je een konijn makkelijk (alles is relatief) een zetje geven door een ander uitgang en dan pakken of klem zetten om medicatie te geven. Of de reisbox voor een gat houden en van de andere kant een zetje geven zodat ze de reisbox in lopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .