Ga naar inhoud

Het grote cat cube topic

Aanbevolen berichten

Dankjewel, leuk om te horen! En catcubes blijken toch eigenlijk ook een soort plantentafeltje te zijn... 😇 was bedoelt als even tijdelijk (deze moet eigenlijk ergens anders maar moet nog plek maken) maar denk dat ik er wel weer een plant neer zet later 😂

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

“Kijk, Lewis, je kunt je hoofd hier zo door doen..”   ”...En je kunt er op.”   “Warempel, je hebt gelijk, Luz!”

Samen in de cube! Met een eervolle vermelding voor Lewis zijn hilarische gezichtsuitdrukkingen. 😂  

Mars doet een open sollicitatie bij Beeztees als fotomodel/lid catcubes-voor-konijnen-promotieteam.        

Nou ik ben om hoor! Doordat de konijntjes nu definitief hun eigen kamer in het huis krijgen, ben ik alvast rond gaan kijken voor zo'n superleuk ding op MP! Heb er nu 2 benadert, twijfel of ik ze allebei neem. Een grijze en een lichtgroene. Wat als ze ze toch niet leuk vinden? Maar wat als ze ze té leuk vinden? Hos neemt makkelijk 1 zo ding denk ik in beslag met zijn 2,3kg languit slapen 🤔 Wat zouden jullie doen?

Het zijn beide de scratch modellen, en als je dan vraagt wat de conditie is, wordt er geantwoord dat de krabpaal als nieuw is 🤭 Niet helemaal wat ik bedoelde maar snap de verwarring haha!

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Rosinda:

Nou ik ben om hoor! Doordat de konijntjes nu definitief hun eigen kamer in het huis krijgen, ben ik alvast rond gaan kijken voor zo'n superleuk ding op MP! Heb er nu 2 benadert, twijfel of ik ze allebei neem. Een grijze en een lichtgroene. Wat als ze ze toch niet leuk vinden? Maar wat als ze ze té leuk vinden? Hos neemt makkelijk 1 zo ding denk ik in beslag met zijn 2,3kg languit slapen 🤔 Wat zouden jullie doen?

Het zijn beide de scratch modellen, en als je dan vraagt wat de conditie is, wordt er geantwoord dat de krabpaal als nieuw is 🤭 Niet helemaal wat ik bedoelde maar snap de verwarring haha!

Als ze qua prijs aantrekkelijk zijn zou ik ze allebei doen. Je kunt ze ook nog leuk stapelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn konijn weegt 2,1 - 2,4 kg (beetje een jojo is het) dus op de foto's op de vorige pagina kun je wel goed zien hoeveel ruimte dat inneemt bij languit liggen. Waarbij ik moet zeggen dat ik de cubes zo heb staan als ze officieel horen (omdat ze anders niet op elkaar kunnen) maar verder bij alle andere konijnen heb ik de open kant naar beneden staan. Volgens mij heeft eigenlijk iedereen op BB dat. Als ie zo staat als op mijn foto's dan is het grondoppervlakte 49x29, als je 'm op z'n zijkant zet is het 49x32,5 dus dan win je nog ietsje aan ruimte.

Ik zou (als de prijs leuk is) de gok wel wagen. De cubes zijn hier tot nu toe echt bij elk konijn populair.

aangepast door Dollie
  • Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 hours ago zei Dollie:

Mars doet een open sollicitatie bij Beeztees als fotomodel/lid catcubes-voor-konijnen-promotieteam.

De één na onderste foto vind ik het leukst, met dat ene slaperige oogje wat naar je kijkt. 😎

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Dollie ik zou er wel een mooie sponsordeal voor de opvang voor eisen hoor, voor de comfortabele konijnen-in-catcube-foto's!

Overigens irriteer ik mij echt mateloos aan de gestreste konijnen in productfoto's! Echt 99 van de 100 foto's van konijnenproducten met konijnen, hebben een angstig konijn op / bij / in het product zitten. Foto's met een lekker ontspannen, gelukkig konijn zoals Mars zou ik veel liever zien!

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
23 hours ago zei Rosinda:

Bij nader inzien blijkt het tóch niet te passen hier... 

ACtC-3ch-XlMNUnvNzDgM8liJnJIfRq1KY4EtzBShc0bxr23fbt0o2cnwZy3pfaE7QXN8lQh7_iN9gEs3oNi31gTHY7aRIfxN3_jhY9E7pDyHdmWuA6lxri681ojcVMmc9PttOTjE58tIiNeitrlO0yldNi9=w1628-h915-no?authuser=0

• Haha 7
Link naar bericht
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn nog nooit echt op gelet of die "gemiddeld" of groot is van Hos 🤔 Guus zal er wel inpassen met haar 1,6 kg, Hos is dan toch wel bijna een kilo dikker. Of die kilo in zn staart zit, of in zn flaporen? Geen idee 🤔🤭

Zal tegen die tijd fotos delen 🤗

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier "past" er ook 2x2kg in, hoor! Ruimte zat. Soms wat passen en meten als er eentje al in ligt en de andere erbij wil proppen, maar er kunnen altijd konijnenonderdelen door de gaten gestoken worden als het moet. Laatst hing Meneertje als een volleerd trucker met zijn ellenboog over de rand van zo'n "raam". Zag er vermakelijk uit. 😁

• Haha 5
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahaha nou mijne hebben bijna allemaal maar eentje hoor, ook als ze met meer dan twee konijnen zijn. Alleen in de woonkamer heb ik er meerdere maar daar kunnen ze bijv. weer geen zandbak o.i.d. krijgen dus compensatie 😉 

Bij mij komen ze overigens nooit bovenop de tweede cube @Marjoleink al zou ik het uiteraard voor de zekerheid wel checken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Evee, je kunt er zulke leuke bouwwerken mee maken door ze aan elkaar te koppelen en op elkaar te stapelen en jouw verblijven zijn hoog genoeg om de konijnen een mooie uitkijkpost te geven. 🙂 Ik heb er 4 staan zoals een erepodium met plaats 1, 2 en 3 en ze gebruiken de eerste etage en het dak van de bovenste cube zo veelvuldig om te dutten, uit te kijken, binkies te maken (echt gestoord) en over en onderdoor te racen. In de bovenste cube met dubbelgevouwen handdoek en hennepspul slapen en luieren ze steevast. Ik heb wilgenbruggen voor de uitgangen van de onderste cubes gezet en dat vinden ze ook super om door te racen of bovenop te springen en zo in de bovenste cube te springen. Op de andere vrijstaande cube gaan ze op hun achterpootjes zitten wachten tot er lekkers aangereikt wordt. 😉

De poezen vinden er helemaal niets aan, die liggen liever in "huisjes" met lekkere zachte wanden en bodem gefrommeld. 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier staan er nu ook twee! Ze liggen er niet veel in, maar zijn er wel veel op en in aan het klooien. Liggen doen ze ook niet meer in hun huisjes trouwens, ze liggen nu het liefst out in the open midden op het vloerkleed 💁. Zal wel betekenen dat ze zich veilig voelen denk ik dan maar.

IMG_20210228_214403.thumb.jpg.d96050763bc7c0c3a2df7f45f0b69dbc.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden zei Eefje:

Hier staan er nu ook twee! Ze liggen er niet veel in, maar zijn er wel veel op en in aan het klooien. Liggen doen ze ook niet meer in hun huisjes trouwens, ze liggen nu het liefst out in the open midden op het vloerkleed 💁. Zal wel betekenen dat ze zich veilig voelen denk ik dan maar.

IMG_20210228_214403.thumb.jpg.d96050763bc7c0c3a2df7f45f0b69dbc.jpg

Het lijkt wel een hotelbed met 2 nachtkastjes. 😂

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

De eerste catcube is binnen! 🤩 en uiteraard moet bange poeperd Guusje t allemaal nog even ontdekken, terwijl Hos zn eerste hooisprietjes er al in heeft gegeten 😂 ik denk dus dat het wel wordr gewaardeerd!

20210301_221545.jpg

20210301_221524.jpg

20210301_221505.jpg

• Vind ik leuk 6
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 26-2-2021 at 18:45 zei JokeC:

@Evee, je kunt er zulke leuke bouwwerken mee maken door ze aan elkaar te koppelen en op elkaar te stapelen en jouw verblijven zijn hoog genoeg om de konijnen een mooie uitkijkpost te geven. 🙂 Ik heb er 4 staan zoals een erepodium met plaats 1, 2 en 3 en ze gebruiken de eerste etage en het dak van de bovenste cube zo veelvuldig om te dutten, uit te kijken, binkies te maken (echt gestoord) en over en onderdoor te racen. In de bovenste cube met dubbelgevouwen handdoek en hennepspul slapen en luieren ze steevast. Ik heb wilgenbruggen voor de uitgangen van de onderste cubes gezet en dat vinden ze ook super om door te racen of bovenop te springen en zo in de bovenste cube te springen. Op de andere vrijstaande cube gaan ze op hun achterpootjes zitten wachten tot er lekkers aangereikt wordt. 😉

De poezen vinden er helemaal niets aan, die liggen liever in "huisjes" met lekkere zachte wanden en bodem gefrommeld. 

Klinkt leuk, heb je er een foto van?

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .