Ga naar inhoud

Het grote cat cube topic

Aanbevolen berichten

• Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

“Kijk, Lewis, je kunt je hoofd hier zo door doen..”   ”...En je kunt er op.”   “Warempel, je hebt gelijk, Luz!”

Samen in de cube! Met een eervolle vermelding voor Lewis zijn hilarische gezichtsuitdrukkingen. 😂  

Mars doet een open sollicitatie bij Beeztees als fotomodel/lid catcubes-voor-konijnen-promotieteam.        

1 uur geleden zei BaasjevanBrownie:

Ik heb de slaapversie, met 4 kanten. 

Heb ook al stro/ hooi erin geprobeerd en nu is hij leeg, maar het maakt allemaal niet uit. Ze plast keutelt gewoon overal.

Zal ook wel iets met territorium afbakenen te maken hebben, want overal moet wat liggen, 1 keuteltje op de catcube, een paar erin, 1 in het tunneltje, 1 op het tunneltje enz. Als ik het opruim plaatst ze vrijwel direct een nieuwe.

Bij de slaapversie kun je één kant eraf halen. De brede kant waarbij in het midden wat gaatjes zitten.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 15-2-2021 at 13:15 zei Ot&Sien:

Gaat best strak hoor, maar is er echt af te halen.

Gelukt, door een schroevendraaier eronder te zetten. Zat echt goed vast.

Plasjes kunnen nu weer over de tegels heen 🙈 en ik kan hem optillen om alle keutels bij elkaar te vegen.

Groot succes ook hier, Brownie blijft er maar om en doorheen rennen, bovenop zitten, er weer afspringen, maar weer erom heen. Ook Ukkie gaat hem voorzichtig verkennen, klom er vanmiddag ook op, maar durfde er niet meer af. Een boomstronkje er nu naast gezet als op- en afstapje, nu gaat het wel. 

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei BaasjevanBrownie:

Dan heb je een eigen konijnenwebwinkel en dan toch nog spullen voor de konijnen bestellen 😉

Ik ben geen klant bij de producent van de cat-cubes. Ik kon ze wel via een andere groothandel bestellen, maar dan betaalde ik 35 euro inkoop... en voor dat bedrag staan ze in andere winkels in de verkoop. Helaas is een handeltje in konijnen-cat-cubes dus geen optie voor mij en ben ik net als jullie afhankelijk van marktplaats en andere winkels 😉 

Link naar bericht
Delen op andere sites
40 minuten geleden zei Evee:

Voor de mensen die een sleep versie hebben, gebruiken jullie die kussentjes? Zijn ze een beetje sloop proof?

Ik gebruik het kussentje niet. Ik leg zo'n Rosewood "chew en nog wat" mat op de bodem (die je hier in de webshop verkoopt) en daarop nog wat stro. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
33 minuten geleden zei Ot&Sien:

Ik gebruik het kussentje niet. Ik leg zo'n Rosewood "chew en nog wat" mat op de bodem (die je hier in de webshop verkoopt) en daarop nog wat stro. 

Ik ook! Ik denk dat het kussentje toch altijd wat vochtig wordt buiten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago zei Evee:

Voor de mensen die een sleep versie hebben, gebruiken jullie die kussentjes? Zijn ze een beetje sloop proof?

Sloop proof: Mwah (dit weet ik alleen omdat ik ze niet goed opgeborgen had en Guus en Freddie eentje gesloopt hebben) valt tegen... Maar vooral totaal níet wasmachineproof. Hoe een product voor huisdieren zo slecht wasbaar kan zijn is me een raadsel. Ik had er ook een stel tweedehands overgenomen en die stonken vreselijk naar kattenpis dus het is ook niet dat je kunt zeggen 'ja maar ze zijn ook niet voor konijnen ontworpen', katten kunnen klaarblijkelijk net zo ranzig zijn.

Buiten heb ik of geen bodem er in of ik gooi er wat vlas, stro en hooi in. Voor Mars heb ik kussentjes laten maken en verder hebben de cubes in huis allemaal een handdoek er in of er onder.

aangepast door Dollie
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat was mijn oorlog dus. ik kreeg gisteren een cube met kussentje binnen met de post, kussentje in de wasmachine en geen idee meer hoe de vulling in het hoesje hoorde. er zit geen rits in dus kan het niet recht trekken. Heb het gewoon in de Cube gegooid, mogen ze het slopen en dan gaat hij weg.

• Haha 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 hours ago zei Eefje:

Ja dat was mijn oorlog dus. ik kreeg gisteren een cube met kussentje binnen met de post, kussentje in de wasmachine en geen idee meer hoe de vulling in het hoesje hoorde. er zit geen rits in dus kan het niet recht trekken. Heb het gewoon in de Cube gegooid, mogen ze het slopen en dan gaat hij weg.

Ik had precies hetzelfde. Waardeloos kussentje, maar goed had er toch al niets aan met Ukkie Urine 😉 Heb de bodem van catcube er nu zelfs uit moeten halen, omdat ze dat ding volplast en keutelt. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .