Dollie 4377 Geplaatst: 15 februari Auteur Delen Geplaatst: 15 februari Van de slaapversie kun je de meest dichte kant ook loshalen (al gaat dit bij een nieuwe cube waarbij hij nog nooit los geweest is wel een stuk lastiger heb ik ontdekt inmiddels xD) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 1119 Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari 1 minuut geleden zei Dollie: Van de slaapversie kun je de meest dichte kant ook loshalen (al gaat dit bij een nieuwe cube waarbij hij nog nooit los geweest is wel een stuk lastiger heb ik ontdekt inmiddels xD) Ja ging net al even kijken, lijkt wel los te kunnen met clipjes idd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ot&Sien 624 Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari 1 uur geleden zei BaasjevanBrownie: Ik heb de slaapversie, met 4 kanten. Heb ook al stro/ hooi erin geprobeerd en nu is hij leeg, maar het maakt allemaal niet uit. Ze plast keutelt gewoon overal. Zal ook wel iets met territorium afbakenen te maken hebben, want overal moet wat liggen, 1 keuteltje op de catcube, een paar erin, 1 in het tunneltje, 1 op het tunneltje enz. Als ik het opruim plaatst ze vrijwel direct een nieuwe. Bij de slaapversie kun je één kant eraf halen. De brede kant waarbij in het midden wat gaatjes zitten. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ot&Sien 624 Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Gaat best strak hoor, maar is er echt af te halen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 1119 Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Op 15-2-2021 at 13:15 zei Ot&Sien: Gaat best strak hoor, maar is er echt af te halen. Gelukt, door een schroevendraaier eronder te zetten. Zat echt goed vast. Plasjes kunnen nu weer over de tegels heen 🙈 en ik kan hem optillen om alle keutels bij elkaar te vegen. Groot succes ook hier, Brownie blijft er maar om en doorheen rennen, bovenop zitten, er weer afspringen, maar weer erom heen. Ook Ukkie gaat hem voorzichtig verkennen, klom er vanmiddag ook op, maar durfde er niet meer af. Een boomstronkje er nu naast gezet als op- en afstapje, nu gaat het wel. 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Kijk nou toch eens wat de postbode kwam brengen! 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2866 Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari 1 minuut geleden zei Evee: Kijk nou toch eens wat de postbode kwam brengen! Een hond! 7 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rosinda 231 Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Zojuist zei Lienappelsien: Een hond! Okega helemaal stuk hier 🤣🤣🤣 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 1119 Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari 28 minuten geleden zei Evee: Kijk nou toch eens wat de postbode kwam brengen! Dan heb je een eigen konijnenwebwinkel en dan toch nog spullen voor de konijnen bestellen 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari 1 minuut geleden zei BaasjevanBrownie: Dan heb je een eigen konijnenwebwinkel en dan toch nog spullen voor de konijnen bestellen 😉 Ik ben geen klant bij de producent van de cat-cubes. Ik kon ze wel via een andere groothandel bestellen, maar dan betaalde ik 35 euro inkoop... en voor dat bedrag staan ze in andere winkels in de verkoop. Helaas is een handeltje in konijnen-cat-cubes dus geen optie voor mij en ben ik net als jullie afhankelijk van marktplaats en andere winkels 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 144 Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/katten-en-kittens-toebehoren/m1666796420-beeztees-cat-cubes-4-stuks.html iemand nog 4 cat cube’s nodig? 😂 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 144 Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Of 3 voor 50 euro? https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/katten-en-kittens-toebehoren/m1652957139-beeztees-cat-cubes-3-stuks.html Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Ik ben inmiddels voorzien 😄 Maar wie weet dat iemand anders nog wel zoekt! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Voor de mensen die een sleep versie hebben, gebruiken jullie die kussentjes? Zijn ze een beetje sloop proof? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1527 Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Mijn moeder heeft er een hoes omheen gemaakt met stevige buitenstof. Ik zag het namelijk al gebeuren. 😄 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ot&Sien 624 Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari 40 minuten geleden zei Evee: Voor de mensen die een sleep versie hebben, gebruiken jullie die kussentjes? Zijn ze een beetje sloop proof? Ik gebruik het kussentje niet. Ik leg zo'n Rosewood "chew en nog wat" mat op de bodem (die je hier in de webshop verkoopt) en daarop nog wat stro. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2698 Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari 33 minuten geleden zei Ot&Sien: Ik gebruik het kussentje niet. Ik leg zo'n Rosewood "chew en nog wat" mat op de bodem (die je hier in de webshop verkoopt) en daarop nog wat stro. Ik ook! Ik denk dat het kussentje toch altijd wat vochtig wordt buiten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4377 Geplaatst: 22 februari Auteur Delen Geplaatst: 22 februari (aangepast) 1 hour ago zei Evee: Voor de mensen die een sleep versie hebben, gebruiken jullie die kussentjes? Zijn ze een beetje sloop proof? Sloop proof: Mwah (dit weet ik alleen omdat ik ze niet goed opgeborgen had en Guus en Freddie eentje gesloopt hebben) valt tegen... Maar vooral totaal níet wasmachineproof. Hoe een product voor huisdieren zo slecht wasbaar kan zijn is me een raadsel. Ik had er ook een stel tweedehands overgenomen en die stonken vreselijk naar kattenpis dus het is ook niet dat je kunt zeggen 'ja maar ze zijn ook niet voor konijnen ontworpen', katten kunnen klaarblijkelijk net zo ranzig zijn. Buiten heb ik of geen bodem er in of ik gooi er wat vlas, stro en hooi in. Voor Mars heb ik kussentjes laten maken en verder hebben de cubes in huis allemaal een handdoek er in of er onder. 22 februari aangepast door Dollie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3970 Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari Ja dat was mijn oorlog dus. ik kreeg gisteren een cube met kussentje binnen met de post, kussentje in de wasmachine en geen idee meer hoe de vulling in het hoesje hoorde. er zit geen rits in dus kan het niet recht trekken. Heb het gewoon in de Cube gegooid, mogen ze het slopen en dan gaat hij weg. 1 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari Ik hoor het al, ik zal mijn schoonmoeder wel aan het werk zetten om iets beters te maken 😉 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 1119 Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 4 hours ago zei Eefje: Ja dat was mijn oorlog dus. ik kreeg gisteren een cube met kussentje binnen met de post, kussentje in de wasmachine en geen idee meer hoe de vulling in het hoesje hoorde. er zit geen rits in dus kan het niet recht trekken. Heb het gewoon in de Cube gegooid, mogen ze het slopen en dan gaat hij weg. Ik had precies hetzelfde. Waardeloos kussentje, maar goed had er toch al niets aan met Ukkie Urine 😉 Heb de bodem van catcube er nu zelfs uit moeten halen, omdat ze dat ding volplast en keutelt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 1119 Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 4 hours ago zei Evee: Ik hoor het al, ik zal mijn schoonmoeder wel aan het werk zetten om iets beters te maken 😉 Of gewoon lekker volstoppen met hooi/ stro. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4377 Geplaatst: 25 februari Auteur Delen Geplaatst: 25 februari Mars doet een open sollicitatie bij Beeztees als fotomodel/lid catcubes-voor-konijnen-promotieteam. 9 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1527 Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari @Dollie geweldig zeg! De foto's kunnen zo gebruikt worden. 😄 1 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 1119 Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari @Dollie heerlijk, wat ligt hij er lekker bij! Maar jouw styling doet ook een hoop, ziet er gezellig uit met dat fotowandje en plantentafeltje 1 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.