Spring naar bijdragen
pakyakker

Dag lieve Fluffy

Recommended Posts

Dag lieve Fluffy,

Je was niet mijn konijn maar toch ook weer wel.

Jij lief knap en sterk konijn dat je bent. Helaas mocht je maar 5.5 jaar worden. We gaan je zo missen en Vlekje jou ook.

Vanmorgen kon je nog maar heel moeilijk ademen. Toch dachten we dit is niet goed. Met spoed naar de dierenarts gegaan. Daar bleek het niet goed. Hele buik zat vol tumoren en dus uitgezaaid naar de longen. Toen werd je hartslag al minder toen heeft de dierenarts je van het leven verlost. Volgens de dierenarts heb je geen pijn gehad en heb je ook niet veel geleden. Dit hadden we niet kunnen weten omdat je altijd gewoon goed functioneerde en niet vermagerde.

Fluffy we gaan je heel erg missen. Hopelijk ben je nu ook op een goede plek. We zullen je nooit vergeten.

02-2015/09-2020

Snapchat-366643776.jpg

Snapchat-1000387647.jpg

20200907_130118.jpg

20200907_130305.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje, dat is dan ook wel schrikken, zo plotseling! Maar gelukkig geen lijdensweg. Veel sterkte met het verlies. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach wat vreselijk zo plotseling! 

Fluffy zit vooral op de laatste foto heel wijs te kijken. Heel veel sterkte toegewenst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Mira11:

Ach wat vreselijk zo plotseling! 

Fluffy zit vooral op de laatste foto heel wijs te kijken. Heel veel sterkte toegewenst.

Dankjewel!

Ze was inderdaad heel wijs. Zo zat ze ook vaak op haar schuilhuisje te kijken.

Heel fotogeniek ook. Als je een foto maakte van voren ging ze er altijd even voor poseren.

bewerkt door pakyakker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een knap konijntje was het zeker, hoor! Maar als ze lelijk was geweest dan had je nog evenveel van haar gehouden, denk ik. Wel een troost misschien dat ze niet geleden heeft, ook al is het dan voor jou als donderslag bij heldere hemel dikke schrik. Sterkte met het verdriet om Fluffy. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

wat verdrietig... en wat een lieve knapperd was het. Altijd zonde als zo'n zonnetje uit je leven verdwijnt. Veel sterkte! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-9-2020 at 14:15 zei pakyakker:

Dankjewel!

Ze was inderdaad heel wijs. Zo zat ze ook vaak op haar schuilhuisje te kijken.

Heel fotogeniek ook. Als je een foto maakte van voren ging ze er altijd even voor poseren.

Dat zie je! Ik wens je echt enorm veel sterkte met het verlies!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor de lieve reacties!

(Ik moet dit toch even kwijt want ik merk dat ik er heel erg mee zit)

Het is 3 dagen later en nog steeds is het gek hoor. Gewoon omdat het zo plotseling was. We gingen heen met het idee dat ze misschien longontsteking had en komen terug met een Fluffy die er niet meer is. Binnen een tijd van 1.5 uur. Ze heeft een mooi plekje gekregen op onze konijnenbegraafplaats in de tuin. Waar dus helaas al 3 andere konijntjes liggen.

Nu komt nog het moeilijke nog dat we haar hok enzo moeten opruimen. Echt heel gek dat die leeg is. Ze is toch 5.5 jaar bij ons geweest.

Ik vind het nog steeds zo zielig voor haar. Ookal zei de dierenarts dat ze niet geleden heeft. Maar zo benauwd zijn geweest de laatste uren en een lichaam vol tumoren en uitzaaiingen hebben gehad voor weet ik veel hoe lang. En dat is ook het moeilijkste van konijnen. Ze laten het gewoon niet merken. Achteraf zijn er nu wel een paar dingetjes geweest, maar dan nog had ik niet verwacht dat dit het zo erg zou zijn.

We konden haar wel aaien maar alleen haar rug. Want tam was ze niet echt. Dus vandaar dat we niks hebben gevoeld.

Ze is wel een ontzettend blij konijntje geweest, dat heeft de dierenarts ook bevestigd. We konden dit echt niet weten zei hij ook. Toch blijft wel beetje een schuldgevoel.

Maar lieve Fluffy we zullen je nooit vergeten. Likje van Vlekje en kusjes van ons. We hopen dat je het fijn hebt bij Nijntje, Pluisje en Snuffie en alle andere konijntjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat schuldgevoel heb ik nog steeds over Sjaakie. Het verdriet duurde ook meer dan een week. Ik heb elke dag gehuild. Soms gewoon spontaan. Ik had geen trek en geen zin meer in iets. En ik heb haar maar 5 maanden gehad. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog lang verdrietig en gemis voelt omdat je haar zo lang hebt gehad. Dat heeft tijd nodig. Je hebt alles gedaan wat je voor haar kon doen. Maar het blijft naar. Ik heb nog steeds de gedachten "had ik maar..." of "als ik dit anders had gedaan...". Ik kan alleen maar nog alerter zijn met de andere konijntjes. Je hebt haar gelukkig op een vredige manier uit haar lijden kunnen verlossen. Je had niks anders voor haar kunnen doen. Misschien dat die gedachten wat troost kan bieden dat het beter was zo. Al blijft het natuurlijk erg naar om haar te verliezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites