Mieke2 Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 :hmmm:Wat ik nu heb meegemaakt... Toen Pieter en Anna elkaar leerden kennen, was Pieter groter en (dus?) dominant. Maar erg slim is hij niet. Als je bijvoorbeeld met het voer aan komt zetten en het op de vaste plek in de kooi doet, blijft hij maar een beetje dom om zich heen kijken waar dat voer nou gebleven is. Ondertussen is Anna al naar boven gesprint en zit lekker te smikkelen. Na een tijdje hoort hij dat wel, of hij vraagt zich af waar ze gebleven is, en dan gaat hij toch ook maar naar boven. Nu is Anna even groot en duidelijk dominant, wat hij best lijkt te vinden. Toen ik ze laatst voerde, ging Anna tot mijn verbazing niet naar boven, maar de ren in achter Pieter aan. Ze zette haar snuit tegen zijn brede achterwerk (ze houdt ook erg van snuit-voetballen), en duwde hem het hok in en de trap op naar de voerbak, waar ze hem los liet en gezellig naast hem ging eten! Heeft iemand zoiets ooit gezien?? Ze is duidelijk familie van mij, ik hou ook niet van alleen eten. En dat ze niet zelf eerst aan de slag gaat, moet toch wel duiden op ware konijnenliefde... :kissing: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Wat lief!!!!!!!!Die houdt wel heel veel van haar vriendje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Och dat is zooo schattig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 :bunny1::bunny1::bunny1::bunny1::bunny1: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Dat is pas echte liefde, alles delen.. :bunny2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 De liefde van een konijn gaat door de maag....hihi.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten