Coco & Bobby Geplaatst: 4 september 2020 Delen Geplaatst: 4 september 2020 (aangepast) Hoii allemaal! Vandaag ging ik weer naar mijn konijnen toe (die staan bij het huis waar ik heen ga verhuizen, buiten) Daar zag ik plotseling een muis die er mank uitzag, ik kon hem aanraken met een plukje stro en heel dicht bij komen zonder dat ie weg liep. Hij lag net buiten het hok en ik heb geen idee wat ermee is gebeurd. Ik heb hem achtergelaten met wat stro zodat ie warm kon blijven, maar ik kon hem niet overzetten naar een beschutte plek, want ik ben zelf allergisch voor knaagdieren, en muizen kunnen flink bijten. Ook heb ik wat konijnen korrels neer gelegd en wat nootjes van een knabbelstaaf (geen idee wat ik er anders zou moeten neer leggen). Nu dacht ik misschien hebben jullie nog wel een idee wat ik kan doen? Alvast bedankt!! (zo trof ik hem aan) 4 september 2020 aangepast door Coco & Bobby Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 4 september 2020 Delen Geplaatst: 4 september 2020 Ach wat sneu. Je zou kunnen kijken voor een wildopvang. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coco & Bobby Geplaatst: 4 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2020 Zitten helaas allemaal heel ver van mijn plaats vandaan😕 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 september 2020 Delen Geplaatst: 5 september 2020 11 uur geleden zei Coco & Bobby: Zitten helaas allemaal heel ver van mijn plaats vandaan😕 Had je deze lijsten al gevonden? Best kans dat je bij een wildopvang en/of knaagdierenopvang ook prima terecht kan, of dat die eventueel tussenopvang doen en zorgen dat het muisje op de juiste plek komt. https://www.bunnybunch.nl/informatie/opvang-hazen-wilde-konijnen https://www.bunnybunch.nl/informatie/knaagdierenopvang-asiellijst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coco & Bobby Geplaatst: 6 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2020 (aangepast) Hij is helaas dood gegaan😥😔 ik heb ernaar gekeken idd maar ze waren allemaal vrij ver weg 6 september 2020 aangepast door Coco & Bobby 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten