Ga naar inhoud

Konijntje 11 weken


An3

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Gisteren heb ik een voedstertje gekocht van 11 weken. Dit is ook echt de uiterlijke leeftijd. Is het mogelijk dat de voedster al bezwangerd kan zijn? Dat kan toch pas vanaf 12+ weken of zelfs langer? 

 

Groeten,

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De kans dat een 11 weken oud konijn zwanger is, is zeer klein. Of het onmogelijk is? Dat denk ik niet. Het is niet voor niets dat het advies is om jonge konijnen op een leeftijd van 10 weken op geslacht apart te zetten.

 

Vanwaar de vraag? Heeft ze bij een ram gezeten?
 

Waar heb je het konijntje gekocht? Het punt is namelijk dat de geboortedatum vaak maar verzonnen word, en je meestal niet zeker bent van de exacte datum. Ze zou dus zomaar ouder (of jonger) kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het konijn was 10-11 weken, echt uiterlijk 11 weken. De data zijn bij gehouden. Ik heb het konijntje bij een vriend gekocht. Ze heeft bij andere jonge konijntjes nog gezeten, in een nestje. De kans is dus minimaal, dus dat is fijn! Ik wilde er zeker van zijn, maar ik houd het bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .