Spring naar bijdragen
Evee

Is er interesse in secret santa dit jaar?

Secret Santa 2020  

61 stemmen

1. 1. Zou jij mee willen doen met secret santa?

• Ja, leuk!
      24
    • Misschien, ....
      14
    • Nee, niets voor mij!
      23

Recommended Posts

Nu we toch in herfstsferen raken op bunnybunch, en ook in de winkels (wie heeft de pepernoten ook al zien liggen?), misschien tijd om eens te peilen of er interesse is om aan secret santa te doen dit jaar? 

Ik vrees namelijk dat de wok-meeting er niet in gaat zitten dit jaar. Op 1.5 meter afstand is dat niet echt te doen vrees ik. Maar de laatste twee jaar is secret santa ook erg leuk geweest, en dat is wel corona-proof!

Wie zou er eventueel mee willen doen? Dit is nog geen officiële aanmelding hoor, daar is het nog wat vroeg voor 😉 Maar het is even om te kijken of er interesse is om mee te doen, dan weet ik of ik er tijd aan moet besteden om het op te zetten, of niet. 

WAT IS SECRET SANTA? 
Vind jij het leuk om cadeautjes te geven en te krijgen? Dan is dit iets voor jou!

Het is eigenlijk een soort ouderwets lootjes trekken. Maar dan met andere Bunnybunchers. Als er genoeg interesse is start ik het dit jaar ook weer op. Aanmelden kan dan waarschijnlijk in oktober. Begin november hussel ik alle namen van de mensen die mee willen doen door elkaar. Jij ontvangt dus naam en adresgegevens van iemand, met een lijstje er bij. Iemand anders krijgt jouw gegevens. Dan is het de bedoeling dat je gaat shoppen en knutselen om een cadeaupakket samen te stellen. 

Bedenk vooraf of je het geen probleem vind dat jouw naam en adresgegevens bekend zijn bij de beheerders van dit forum & bij je secret santa, ben je minderjarig, vraag dan aan je ouders of je mee mag doen. 

WAT STOP JE IN ZO EEN PAKKET?

Dat mag van alles zijn. Het mogen natuurlijk spulletjes voor de konijnen zijn, aangezien we op een konijnenforum zitten. Maar het mogen ook leuke dingetjes voor het baasje zijn of voor andere huisdieren. Bij aanmelding vraag ik een verlanglijstje, waarop als het goed is wensen staan, maar ook dingen die ze echt totaal niet willen. Tops en flops dus.  Als het goed is kom je met zo een lijstje wel een heel eind. Maar je kan ook opzoeken wat iemand op het forum gepost heeft en daar op inspelen met je cadeautjes. 

In het pakje moet ook een hint zitten. Een kaartje, tekening, gedichtje, puzzel of iets anders waaruit de ontvanger kan opmaken wie jij bent. Andersom moet jij dus ook raden wie jouw Secret Santa is! 

HOE VEEL GELD KOST HET?
Het pakket moet een waarde van ongeveer €12,50 hebben, exclusief de verzendkosten. De verzendkosten komen er dus nog bovenop! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien wel, ligt ook een beetje aan de verzenddata, wij gaan misschien in die periode weg. Vorig jaar nog de mogelijkheden voor goedkope verzending via jou toch? Is dat dit jaar ook? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Misschien wel, ligt ook een beetje aan de verzenddata, wij gaan misschien in die periode weg. Vorig jaar nog de mogelijkheden voor goedkope verzending via jou toch? Is dat dit jaar ook? 

Ja hoor, dat kan dit jaar ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tot nu toe zijn er 21 mensen die aangegeven hebben het leuk te vinden en 12 die nog twijfelen. Ik denk dus dat er wel genoeg interesse is. Ik zal halverwege deze maand een aanmeld-topic aanmaken!

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helemaal nog niet laat hoor 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-10-2020 at 12:12 zei Evee:

Tot nu toe zijn er 21 mensen die aangegeven hebben het leuk te vinden en 12 die nog twijfelen. Ik denk dus dat er wel genoeg interesse is. Ik zal halverwege deze maand een aanmeld-topic aanmaken!

Best een flinke opkomst. Vorig jaar was de groep kleiner toch..? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-10-2020 at 21:36 zei JacinthaBrehler:

Best een flinke opkomst. Vorig jaar was de groep kleiner toch..? 

Vorig jaar was de groep inderdaad kleiner! 

Ik zal van de week het aanmelden opzetten. 

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei KingDibbes:

Ik heb de perfecte hint, ben er gewoon zelf enthousiast over..  😁

Vertel....?

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Waarom niet..? 

Als je minderjarig bent moet je dit soort dingen bespreken met je ouders/ verzorgers en toestemming vragen. Je deelt je adres met vreemden en geeft geld uit aan de cadeaus. Niet alle ouders vinden dat een goed idee. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Waarom niet..? 

10 uur geleden zei Evee:

Als je minderjarig bent moet je dit soort dingen bespreken met je ouders/ verzorgers en toestemming vragen. Je deelt je adres met vreemden en geeft geld uit aan de cadeaus. Niet alle ouders vinden dat een goed idee. 

Exact!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-10-2020 at 18:25 zei KingDibbes:

Ik heb de perfecte hint, ben er gewoon zelf enthousiast over..  😁

Leg even uit: wat bedoel je met hint? Ik heb nog niet eerder meegedaan vandaar... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei DaniëlleV:

Leg even uit: wat bedoel je met hint? Ik heb nog niet eerder meegedaan vandaar... 

Je moet een hint in het secretsanta pakket doen van wie je bent. Zie omschrijving van secretsanta hierboven. Ik heb gewoon een goeie hint bedacht. Verder laat ik niet teveel los erover ivm herkenbaarheid

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geef dit topic een slotje, het officiële topic is aangemaakt:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .