Spring naar bijdragen
x_blvck

Konijnen koppeling verloopt niet soepel

Recommended Posts

Ziet er super goed uit hoor! Leuk!

Zoals ik het net even lees, is dit een vrij "normale" koppeling. 

Houd een oogje in het zeil, maar laat ze voornamelijk zo veel mogelijk met rust. 

Succes ❤️ 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-8-2020 at 15:59 zei x_blvck:

Dat nieuwe konijntje wrijft echt heel heftig overal de kin overheen, ik mag haar niet aaien ze pakt niks aan, als ik haar een snoepje geeft pakt ze hem niet maar wrijft ze met der kin erover heen, ik weet dat het terratorium afbaken is maar hoeveel zei het doet slaat echt nergens op deden mijn andere konijntjes nooit heb het me ram ook nooit zien doen

Het is  geen ongewoon gedrag hoor, voor een konijntje dat en nieuw is, en middenin een koppeling zit. Na verloop van tijd zie je dit gedrag als het goed is vanzelf minder worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgensmij kan ik zeggen de koppeling is geslaagd ! Ze hebben elkaar niet meer aan gevlogen of bereden, ze leven nog wel wat meer apart dan samen en vooral als ik ze los laat lopen, maar hoop dat dat nog iets meer komt, merk wel nadat ze samen in de buggy hebben gezeten opweg naar de dierenarts dat ze nog wat liever zijn geworden naar elkaar toe en lijkt erop dat het van elkaar accepteren wat meer en vriendschap is geworden ! 

Bedankt iedereen !! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites