rosaliedv Geplaatst: 23 augustus 2020 Delen Geplaatst: 23 augustus 2020 Hallo hallo :), Ik heb 4 cavia’s die in groepjes van 2 gescheiden zitten. Graag zou ik een mooi ruim hok willen waar ze lekker als een soort cavia “kudde” in kunnen. 3 zijn nog maar 1 jaar oud en ik heb er 1 van een half jaartje ongeveer. Het zijn allemaal beren met toebehoren er nog aan als jullie snappen wat ik bedoel😂😅. Kan ik hun koppelen? Groetjessss Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 23 augustus 2020 Delen Geplaatst: 23 augustus 2020 (aangepast) 4 beertjes koppelen is een hele grote uitdaging er werkt vaak niet. 3 beertjes bij elkaar is al een uitzondering. Dat wil niet zeggen dat het niet kan. Er zijn ook mensen waarbij het wel is gelukt. Dat hangt natuurlijk voornamelijk van hun karakter af. Als je het wilt proberen heeft het de meest kans van slagen als je een heel groot verblijf hebt. Je beertje is met 6 mnd in de puberteit. Dit kan nog wat meer onrust veroorzaken. 23 augustus 2020 aangepast door Mira11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 augustus 2020 Delen Geplaatst: 23 augustus 2020 Beren koppelen gaat niet. Of je moet heel veel ruimte hebben. Beren zijn enkel in koppels te houden, groepen van 4 is 90% kans op vechten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten