ivana-21 Geplaatst: 21 augustus 2020 Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 ik heb thuis een dwerghamstertje genaamd Mini en net deze avond heb ik een gezwel ontdekt op haar achterste, of onder haar eigenlijk. ze is nu ongeveer 1,5 jaartjes oud en is net zoals altijd erg veel aan het rennen en knagen. het enige dat afwijkt is de zwelling en dat ze iets rustiger doet. ik ben bang dat het iets ernstigs is en dat ze ingeslapen moet worden.. het is best groot en ik ben verbaasd hoe we het nog niet eerder hebben gezien. sorry voor de slechte kwaliteit foto! we kunnen haar niet oppakken om haar om te draaien. help! wat zou het kunnen zijn? en wat kan ik er aan doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 21 augustus 2020 Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 Ik zou met haar naar de dierenarts gaan. Dit is niet te beoordelen vanaf een foto. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 21 augustus 2020 Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 Zeker langs de dierenarts gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2020 Delen Geplaatst: 22 augustus 2020 Langs de dierenarts gaan. En 1.5 is redelijk bejaard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skipenpip Geplaatst: 5 oktober 2020 Delen Geplaatst: 5 oktober 2020 Ik zou langs de dierenarts gaan, 1,5 zijn ze bij mij ook nooit geworden. Ik las laatst dat je een hamster vooral zo min mogelijk moet knuffelen(oops😁). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 5 oktober 2020 Delen Geplaatst: 5 oktober 2020 Hoe is het nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten