Annasbeestenbende Geplaatst: 7 juni 2021 Delen Geplaatst: 7 juni 2021 Willem Alexander (ik denk niet dat hij ooit in mijn woonkamer zou staan, de kans is vrij klein!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 7 juni 2021 Delen Geplaatst: 7 juni 2021 De x, wat een lastige letter. Euhm, een xylofonist. Alhoewel, een klein orkest in je living. Niet slecht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Het zijn inderdaad hele lastige letters.... Yuca's Yoghurt, Yoga. Dan ga ik maar voor yogalessen, dat hoeft nou niet direct in mijn woonkamer 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Zwembad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Apen, ik denk dat dat ondertussen al vaak gezegd is, telt het dan nog? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Volgens mij is die nog geen één keer gezegd 😄 Dus dat mag gewoon hoor. Boeven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Een beetje het zelfde maar ik hoop dat het telt: criminelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Duizenden duiven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Elanden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 16 juni 2021 Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Flamingo’s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 juni 2021 Delen Geplaatst: 17 juni 2021 Gordeldieren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 juni 2021 Delen Geplaatst: 23 juni 2021 Hoogwerker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Ijsberen (prachtige dieren, maar ik hoef ze niet in mijn living!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Juliëtte (mijn kuikentje) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Katten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Luchtballon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 meelwormen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Duckie (een eendje van vrienden) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2021 Volgens mij zit je in het verkeerde spel, @Punky punk😂 Dit is niet in mijn woonkamer en de volgende letter is geen D 😉 Een Noordkaper 10+ meter walvis lijkt mij niet zo handig in mijn woonkamer. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 30 juni 2021 Delen Geplaatst: 30 juni 2021 Een orkaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 30 juni 2021 Delen Geplaatst: 30 juni 2021 3 hours ago zei Evee: Volgens mij zit je in het verkeerde spel, @Punky punk😂 Dit is niet in mijn woonkamer en de volgende letter is geen D 😉 Een Noordkaper 10+ meter walvis lijkt mij niet zo handig in mijn woonkamer. Haha, oeps! Ik zit inderdaad in het verkeerde spel. Panda (wederom, prachtige beesten maar het lijkt me niet zo handig in mijn living) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 30 juni 2021 Delen Geplaatst: 30 juni 2021 quarantainemaatregelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 juni 2021 Delen Geplaatst: 30 juni 2021 Regen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 30 juni 2021 Delen Geplaatst: 30 juni 2021 Straaljager Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Torretjes! Ik ben echt een enorme dierenliefhebber, maar insecten hou ik toch liever buiten de deur.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.