Sjenien88 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari (aangepast) Draco Malfidus (sorry ik vind al die mensen zo grappig, als het niet mag, moeten jullie dat laten weten hoor.) 9 februari aangepast door Sjenien88 lettergrote aangepast 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Estuarium Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Fiets Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Gellert Grindelwald Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari hinkelpacours Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Imkerkleding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Jazz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Konijnenkooi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Lanterfant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Moestuin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Neusspray Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Okapi. Ik ben er nu achter waarom ik wel eens verkeerd reageer. Dan heb je een melding gehad en klik je daarop en kom je bij iemand die een quote van je gedeeld heeft en ga je daarop reageren. Deed dat net ook weer bijna bij een ander topic. Maar ondertussen zijn ze al een pagina verder. Okapi 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Parkeerboetes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Quasimodo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Rooksignalen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Spammende Okki 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari To 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Ursula 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari 2 uren geleden, Mitty zei: Ursula Wie is dat?? Vliegdekschip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari 7 uren geleden, Okki zei: Ursula Dat kan Zuster Ursula zijn of Ursula von der Leyen (Duitse politica en bekend van het Europees Parlement. Wagenziekte 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari X-as Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Y-as Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Zeemonster 23 uren geleden, Okki zei: Wie is dat?? Vliegdekschip van de kleine zeemeermin😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari 38 minuten geleden, Mitty zei: Zeemonster van de kleine zeemeermin😂 Oh, heb ik nooit gezien! 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari 11 minuten geleden, Okki zei: Oh, heb ik nooit gezien! 🤣 Nou jij weer met de A maar omdat je dan niet deed, doe ik het maar. Aardige Okki 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.