To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari 1 uur terug, Okki zei: Houden jullie in de gaten dat dit spel "NÍET in mijn woonkamer" heet?? Daar houden we ons aan want "ik wil GEEN ruzie met Okki in mijn woonkamer en ik wil GEEN karate met Okki in mijn woonkame etc." Dus ik wil Okki niet in mijn woonkamer. (sorry Okki, maar je begrijpt me wel) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Pijn in je buik van het lachen om de grappen over Tokkie. Je zou het bijna krijgen ook 😜 Misschien tijd voor een speciaal Tokkie topic? 😉😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Geen polonaise in mijn woonkamer! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Quote Quote 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Raar figuur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Spullen die ik niet in mijn woonkamer wil hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari To die mij niet in haar woonkamer wil hebben...😜🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari 14 uren geleden, Lollie zei: Spullen die ik niet in mijn woonkamer wil hebben Jij zette een verward gezicht bij mij ergens. Haha maar het gaat hier niet om het ABC maar wat je niet in je woonkamer wil. Op een gegeven moment gingen we via het ABC maar dat hoeft dus niet. Ik wil niet met een verwarde Lolli in mijn woonkamer zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Volgens mij moet het wel via het abc Uienschillen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Ja, dit moet via het abc! Vale gieren. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari 3 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Volgens mij moet het wel via het abc Als ik terugkijk, zie ik dat het meestal niet gebeurt. En ..... anders was ik wel op mijn vingers getikt door Lollie. 😉 Ik wil geen konijnenren in mijn huiskamer (alleen bij ziekte) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Xenos, ik hoef geen winkel in mijn woonkamer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari FonQ inrichting Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari 2 uren geleden, To van de Veluwe zei: Als ik terugkijk, zie ik dat het meestal niet gebeurt. En ..... anders was ik wel op mijn vingers getikt door Lollie. 😉 Oké, bij dezen dan 😂📏. @Annasbeestenbende en @Okki hebben gelijk, het is wel de bedoeling dat het op alfabet volgorde gaat. 1 uur geleden, To van de Veluwe zei: FonQ inrichting Dus dit had met een Y gemoeten 😉. Yatzee 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Zeur 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Apenkooien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari 15 uren geleden, To van de Veluwe zei: Zeur 😉 Hoho, je vroeg hier zelf om 😉 Brombeer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Commandant 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Diarree Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Everzwijnenpoep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Flatlinen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Gekke dingen zoals hierboven 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Havermoutpap die op de grond is gevallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Ingegroeide teennagel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Jak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.