Evee Geplaatst: 18 augustus 2020 Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 Het is wat rustig vandaag op het forum, dus ik dacht ik start weer eens een nieuw spelletje 😉 Noem iets wat je niet in jouw woonkamer hebt / kan vinden / wil hebben, en het spel gaat op alfabetische volgorde. Ik begin dus met iets wat start met een A wat niet in mijn woonkamer is. De volgende met een B, dan C... nouja, jullie snappen het idee vast wel. Anaconda's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 18 augustus 2020 Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 Lastig hoor, kan alleen maar dingen bedenken die er wel staan: boeken, bordspellen, beeldschermen 😉 Broodkruimels (alle kruimels worden door de kat opgegeten) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 Cowboys 🤪🤠🐮 haha c is best een lastige letter hier voor! Oh of een camping! Die heb ik ook niet in mijn woonkamer! haha. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 18 augustus 2020 Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 (aangepast) Dromedaris Dat gezeik in de kamer wil je echt niet 😂 18 augustus 2020 aangepast door Koosje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2020 de Efteling! Zou in deze tijd wel leuk zijn als je een prive-versie in je woonkamer had. Maar dan niet met al die mensen 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 augustus 2020 Delen Geplaatst: 20 augustus 2020 Een factuur... Ten minste... ik hoop het niet...😳 😜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 20 augustus 2020 Delen Geplaatst: 20 augustus 2020 Grobbebollen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 Ik dacht eerst huskies, maar daar wil ik best een woonkamer vol van hebben 😂 toen hangmatten, maar die vind ik juist ook fijn. Haaien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 augustus 2020 Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 Inbraak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 Jagers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 augustus 2020 Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 Kampvuur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 21 augustus 2020 Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 Lege pakken in de koelkast. 🙄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 23 augustus 2020 Delen Geplaatst: 23 augustus 2020 Muizen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 23 augustus 2020 Delen Geplaatst: 23 augustus 2020 Nova Zembla. Te koud en iets te groot 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 24 augustus 2020 Delen Geplaatst: 24 augustus 2020 Ongezonde mensen. Lees: corona-besmet om het even heel actueel te houden 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 Een paard, nee zelfs niet in de gang 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 Quetzal Super mooie vogels, in het echt gezien in Costa Rica, maar toch echt liever niet in mijn woonkamer haha. Deze vogel bedoel ik: https://nl.wikipedia.org/wiki/Quetzal_(vogel) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 Ratten Wilde ratten vooral, maar ook tamme ratten liever niet. Vroeger wel gehad, ze zijn erg lief, maar ik vind de geur toch wel erg overheersend. Wat ruiken konijnen dan heerlijk fris zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 Slangen 😳 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 Tarantula's 🕷️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 Uien. Geschild dan, een hele ui ruik je niet zoveel van. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 (aangepast) Vreugdevuur In de tuin in een vuurkorf prima maar niet in de woonkamer. 25 augustus 2020 aangepast door Koosje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 26 augustus 2020 Delen Geplaatst: 26 augustus 2020 Wagyu koeien. (Alhoewel.... als vers gebraden biefstuk mag het van mij wel ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 26 augustus 2020 Delen Geplaatst: 26 augustus 2020 Xantippe. (Boze vrouw(en) moet(en) maar buiten blijven) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2020 een Yeti 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.