Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Voor het geval dat het straks verwijderd word:

dit staat er

hallo ik heb een vraagje kan een dwerkonijntje i neen terarium?? somigen zeggen van wel en somigen van iet

rick

Inderdaad geen goede vraag, maar goed dat hij hem toch stelt voor hij zijn konijn er in stopt. Weet je dat er mensen zijn die een konijn inderdaad in een terrarium of aquarium houden? Zelf vind ik dat echt niets, veel te weinig ventilatie, als je het een keertje laat schoonmaakt is je konijn al omgekomen in de ammoniakdampen zo een beetje :(

Edit: ik kon het niet laten, ik heb de jongen een email gestuurd en hem geadviseerd te konijnenartikelen op mijn site te lezen haha :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor het geval dat het straks verwijderd word:

dit staat er

Inderdaad geen goede vraag, maar goed dat hij hem toch stelt voor hij zijn konijn er in stopt. Weet je dat er mensen zijn die een konijn inderdaad in een terrarium of aquarium houden? Zelf vind ik dat echt niets, veel te weinig ventilatie, als je het een keertje laat schoonmaakt is je konijn al omgekomen in de ammoniakdampen zo een beetje :(

Edit: ik kon het niet laten, ik heb de jongen een email gestuurd en hem geadviseerd te konijnenartikelen op mijn site te lezen haha :)

Goed van je! Ik had hem ook al een mail gestuurd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

sjonge zeg !! dat is echt zielugg als je een konijntje in een terrarium zet :(

het beestje moet ook frisse lucht kunnen krijgen. Ik hoop dat ie het niet doet!!

nja.. rare mensen heb je er ook by he ;) maar is wel doodzielug voor het konijntje hoor!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .