Germa18 Geplaatst: 9 augustus 2020 Delen Geplaatst: 9 augustus 2020 Hallo, Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede kleurmuis fokker. Ik kan alleen geen fokker vinden in de buurt van Emmen. Missch8en weten jullie een fokker? Ik ben wel bereid om een tijdje te reizen voor een fokker. Zwolle zou nog kunnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 9 augustus 2020 Delen Geplaatst: 9 augustus 2020 Je zou bij een knaagdierenopvang kunnen kijken. Daar hebben ze ook nog wel eens kleurmuizen. Er staat op BunnyBunch.nl een knaagdierenopvang lijst. Als ze niet op de website staan wil dat nog niet zeggen dat ze ze niet hebben. Niet alle websites worden goed bijgehouden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 augustus 2020 Delen Geplaatst: 9 augustus 2020 Bunnybunch is geen fokkersforum, en ik geloof ook niet dat er hier veel mensen muizen hebben. We adviseren hier echt vooral asieldiertjes te adopteren, en inderdaad ook kleurmuizen zitten in de knaagdierenopvangen! Linkje naar de knaagdieropvang lijst: https://www.bunnybunch.nl/informatie/knaagdierenopvang-asiellijst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten