Spring naar bijdragen
Evee

Hoe warm is het bij jullie?

Temperatuur  

22 stemmen

1. 1. Hoe warm is het bij jullie?

• Nog geen 30 graden
      0
    • 31-32 graden
      3
    • 33-34 graden
      13
    • 35-36 graden
      2
    • 37-38 graden
      4
    • Nog warmer dan 38 graden!
      0

Recommended Posts

Ik ben wel eens benieuwd wat jullie tuin of balkon temperatuur is, de buitentemperatuur dus!

Hier in Wissenkerke  is het nu 35.6 in de tuin ☀️

Dat is voor hier wel echt extreem. Ik loop dus elk uur even naar de konijnen, maar die lijken zich gelukkig niet druk te maken. De hond zit af en toe voor de ventilator en wisselt dat af met op de stenen vloer liggen. Ook de katten liggen op koele / koude ondergrond. Behalve Isis, die vind het met de hitte nodig om echt bij mij te zitten... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier tikt hij net boven de 37 aan.

Echt verschrikkelijk..

Moest er net ook doorheen fietsen want moest naar de apotheek, en mijn man fietst er nu weer naar terug om de medicijnen terug te brengen, aangezien er echt een belachelijke prijs op staat (dank je manlief voor het opletten, en sorry dat jij nu mag fietsen 😅).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen thermometer, dus ik weet het niet zeker. Volgens de app en google is het 33 graden (maar ik vind eigenlijk wel dat het warmer aanvoelt). Binnen is het 24 graden, dus goed te doen.

In Denekamp trouwens (Noordoost Twente).

bewerkt door IreneM

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn buiten thermometer is niet heel precies, maar ik gok tussen de 30 en 32 graden, sowieso onder de 35. Hij hangt in de schaduw tegen het huis aan. 

Binnen is het ook niet veel beter: 29,5 graden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mijn auto is het buiten 36 graden. In de auto was het zo'n 60 denk ik, hij stond lekker in de volle zon op me te wachten. Had hem straks wel in de schaduw geparkeerd, maar daar was na een paar uur niks meer van over. De airco heeft zijn stinkende best gedaan om het wat aangenamer te maken, maar die had er ook moeite mee. Hier in huis is het 25.5. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Buiten 34 graden, binnen 26,5. Allebei niet echt lekker vind ik.

Wij zijn naar IKEA geweest, daar was het heerlijk koel. Wel jammer dat je het daarna weer warm krijgt van het sjouwen met je aankopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Buiten 34 graden vanmiddag. Binnen gaf de thermometer 23,4 aan. 

Ik heb gelukkig weinig last van de hitte maar heb wel medelijden met Kliko en Spook. Ik leg al icepods en bevroren flessen in de ren maar daar moeten ze niks van weten. Die roze ufo’s zijn maar raar en eng. Tegen een bevroren fles willen ze af en toe nog wel eens aan gaan liggen (per ongeluk meer dan bewust geloof ik) dus die ufo’s leg ik nu vooral op plekken waar zij dan weer onder liggen. Dus op het dak van schuilhuisjes en zo als een soort airconditioning. Koude lucht stroomt toch naar beneden dus hoop dat ze er wat van meekrijgen zo. En dan 1 icepod in de ren, mocht er toch iemand opeens op willen gaan liggen 😶
Met Skittles en Yoda loopt mijn moeder nu in de ochtend om de voetbalvelden, dan is het nog niet zo heel warm. Ik ga dan in de middag met ze naar het park, daar is schaduw en bosgrond dus ook niet heet aan de pootjes. Verder liggen ze vooral binnen op de koele plavuizen. Met die 23 graden binnen is het voor hun gelukkig lekker koel. Dus als we van buiten komen kunnen ze snel weer afkoelen. 
Vanmorgen wel het badje voor ze neergezet maar daar zijn ze nog niet ingeweest. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn grens is bereikt: ik slaap op de bank vanavond. Ik loop al dagen op maar 6-7 uur uur slaap (kan lastig in slaap komen maar moet al wel weer om 7 uur in de auto zitten richting werk) en het is nu boven de 30 graden in de slaapkamer. Beneden is het 28, nog niet ideaal maar hopelijk beter te doen dan boven.  

bewerkt door happy211

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei happy211:

Mijn grens is bereikt: ik slaap op de bank vanavond. Ik loop al dagen op maar 6-7 uur uur slaap (kan lastig in slaap komen maar moet al wel weer om 7 uur in de auto zitten richting werk) en het is nu boven de 30 graden in de slaapkamer. Beneden is het 28, nog niet ideaal maar hopelijk beter te doen dan boven.  

Ik heb het met je te doen. ☹️ Het is dat dit mijn laatste week vakantie is, maar anders trok ik het nog slechter. Ik kan absoluut niet productief zijn met deze warmte. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben zo blij met mijn mobiele airco in de slaapkamer. Hij maakt enorm veel lawaai, en als hij aanspringt word ik soms wakker, maar het is 23 graden in mijn slaapkamer, en 30 graden in de rest van het huis. Ik kan er ook heel slecht tegen, ik heb in iedere kamer een ventilator staan, en dan nog is het niet te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lig in bed met alles tegen elkaar open, ramen en deuren op de hele verdieping. Een ventilator die alleen niet op mijn hoofd is gericht en een icepack in een kussensloop als soort van koude kruik. Sinds ik dat doe slaap ik lekker, alleen iets te vroeg wakker steeds vanwege het licht, maar ja, dat is beter dan de hele nacht zuchten en steunen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Marjoleink:

Hij maakt enorm veel lawaai, en als hij aanspringt word ik soms wakker

Ik kan echt niet met dat ding aan slapen, zelfs niet op de 'zachtste' stand, dus hier gaat ie 's avonds uit (en dan is het natuurlijk binnen een uur weer warm). Heb jij 'm de hele nacht aan of ingesteld op een bepaalde temperatuur? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die kruik ik wel een slimme ja!

Ik heb m'n bed al een paar dagen opgemaakt in de keuken (deken van boven op de grond, kussen en een fleece dekentje) en slaap voor de mobiele airco die daar staat.

Ja je krijgt koude lucht, maar tis nog steeds achterlijk warm.

Plus ik krijg van dat op de grond slapen rugpijn..

Maarja, liever even rugpijn dan levend verbranden en heetgebakerd wakker worden denk ik dan maar.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites