Ga naar inhoud

Warme en koude oren


Bucksternight

Aanbevolen berichten

Hallo 

Puck heeft dus een zware antibiotica kuur achter de rug en hij is wel gezond, maar gedraagd zich toch wat anders. Hij is wat sloomer en eetlust is iets minder ( eet wel altijd alles op maar in stukjes, vroeger was het meteen op) ook voelen zijn oren soms super warm, en soms zijn ze juist koud. Ik weet zelf eigenlijk niet echt wat dit is maar ik dacht aan koorts. Maar bij die antibiotica zat ook iets tegen koorts dus dat kan het niet zijn.. 

 

Weet iemand iets hierover? 

 

Ps ik wist niet op ik dit bij gedrag of gezondheid moest zetten dus sorry 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnenoortjes helpen de temperatuur van het konijn op peil houden. Het zegt dus niet veel over koorts. 

 

Als de oortjes warm zijn, is het konijn warmte af aan het geven aan de omgeving om op temperatuur te blijven. Als de oortjes koud zijn, houd hij warmte vast. Gedurende de dag en nacht kan een konijn dus best wisselend koude of warme oren hebben, maar dat zegt eigenlijk niets over de gezondheid. 

 

Als je de lichaamstemperatuur wil weten, moet je temperaturen met een thermometer. Dat is de enige betrouwbare manier. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .