Evee Geplaatst: 22 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2020 @Pablo&Lola ik ben nu wel benieuwd wat er zo interessant is! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 22 december 2020 Delen Geplaatst: 22 december 2020 9 minuten geleden zei Evee: @Pablo&Lola ik ben nu wel benieuwd wat er zo interessant is! Dat is voor mij helaas ook nog steeds een raadsel. Misschien een halfnaakte buurman voor het raam? 😅 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 22 december 2020 Delen Geplaatst: 22 december 2020 Jut & Jul. Ik bedoel, Luz & Lew. 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 22 december 2020 Delen Geplaatst: 22 december 2020 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 Spoiler 4 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 januari 2021 Delen Geplaatst: 12 januari 2021 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 januari 2021 Delen Geplaatst: 12 januari 2021 Deze zijn een maand geleden gekoppeld en nu al helemaal onafscheidelijk, liggen samen en likken elkaar helemaal af 🥰 Ukkie was een heel erg bang beestje en durft nu samen met waaghals Brownie veel meer. En als ze toch iets eng vindt stopt ze zich helemaal weg onder hem, komt alleen haar kontje tevoorschijn 😂 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 januari 2021 Delen Geplaatst: 12 januari 2021 En samen eten en spelen is ook veel leuker 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Mooi ben ik hè?wacht op mij! jam, jam, jam! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 25 minuten geleden zei Annasbeestenbende: Vooral deze vind ik zo lief 🥰 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Samen eten is veel gezelliger dan alleen! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Eerst had ik 1 konijn, die is helaas toen al jong overleden. Toen hebben we er voor gekozen om er twee te houden 🐰 ik denk dat het een goede keus was! 🥰 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hazelenties Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 (aangepast) 22 februari 2021 aangepast door Evee 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 (aangepast) Dit zijn Brownie en Ukkie. Ukkie haalden we als gedumpt konijntje dat in het asiel was beland. Ze was van iedere geluidje bang en een enorme zenuwpees. Maar het schattige is dat ze bij angst meteen onder Brownie dook en nu nog steeds onder hem wegkruipt. Ze voelt zich echt veilig bij hem en onder zijn hoede durfde ze steeds meer te verkennen. Met oudejaarsavond kroop ze bijna volledig onder hem, zag alleen haar pluimpje nog 🙈 Ze. durft nu, mede dankzij hem, steeds meer, maar duikt nog steeds regelmatig bij hem weg. Hij moet dan zijn pootjes op haar laten rusten omdat hij er niet meer mee bij de grond kan en gaat haar dan helemaal aflikken, zo lief 🥰 Zo hadden wij haar nooit op haar gemak kunnen stellen. Als de kust weer veilig is voor haar gevoel, likt ze hem dan op haar beurt weer helemaal af. Dat is o.a. waarom konijnen samen horen, omdat ze elkaar troosten, beschermen, veiligheid vinden bij elkaar, genieten van elkaars aanwezigheid en samen meer durven te ondernemen en ontdekken. Omdat ze echt genieten van elkaars aanwezigheid. En omdat ze het beste in elkaar naar boven halen (met de juiste partner) en elkaar aan kunnen vullen. Wat dat betreft zijn het net mensen 😉 22 februari 2021 aangepast door Evee 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petra21 Geplaatst: 21 februari 2021 Delen Geplaatst: 21 februari 2021 (aangepast) 22 februari 2021 aangepast door Evee 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 21 februari 2021 Delen Geplaatst: 21 februari 2021 @Petra21, wie is wie op deze leuke foto's van je koppeltje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petra21 Geplaatst: 22 februari 2021 Delen Geplaatst: 22 februari 2021 7 hours ago zei JokeC: @Petra21, wie is wie op deze leuke foto's van je koppeltje? Oeps, mijn tekst is blijkbaar niet doorgekomen : dat is Olaf (stoere jongen met wat langere haren) en Simba (vinnig meisje). Vorig jaar was Simba haar zusje overleden kort nadat we ze hadden en dan hebben we ze gekoppeld met Olaf. Was een hele ervaring, gelukkig hier veel tips gevonden. Na 2 maand apart te hebben gezeten (ze zijn allebei nog gecastreerd), hebben we het erop gewaagd en na een paar uur met wat rondvliegende haren was het grote liefde. Eerst wou Olaf de stoere uithangen, maar dat was buiten pittige Simba gereken : na een tijdje had hij schrik van haar, maar door hem te aaien, werd hij rustig, kon Simba hem benaderen, begon ze hem te likken en ‘t was in orde. Nu weet ik eigenlijk niet wie de dominante is, want ze likken elkaar evenveel, evenwaardige partners😊 Hierbij nog een actiefoto van de koppeling 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 22 februari 2021 Delen Geplaatst: 22 februari 2021 Het lijkt wel of er een vliegt 😂 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 22 februari 2021 Delen Geplaatst: 22 februari 2021 2 hours ago zei Petra21: Oeps, mijn tekst is blijkbaar niet doorgekomen : dat is Olaf (stoere jongen met wat langere haren) en Simba (vinnig meisje). Vorig jaar was Simba haar zusje overleden kort nadat we ze hadden en dan hebben we ze gekoppeld met Olaf. Was een hele ervaring, gelukkig hier veel tips gevonden. Na 2 maand apart te hebben gezeten (ze zijn allebei nog gecastreerd), hebben we het erop gewaagd en na een paar uur met wat rondvliegende haren was het grote liefde. Eerst wou Olaf de stoere uithangen, maar dat was buiten pittige Simba gereken : na een tijdje had hij schrik van haar, maar door hem te aaien, werd hij rustig, kon Simba hem benaderen, begon ze hem te likken en ‘t was in orde. Nu weet ik eigenlijk niet wie de dominante is, want ze likken elkaar evenveel, evenwaardige partners😊 Hierbij nog een actiefoto van de koppeling Zo dat ging er pittig aan toe, fijn dat het toch nog goed is gekomen. Wat een lieve foto’s allemaal! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 februari 2021 Delen Geplaatst: 22 februari 2021 Ik smelt 😍🥰🥰 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 februari 2021 Delen Geplaatst: 22 februari 2021 Ik durf niet op te staan omdat ik bang ben dat ze opschrikken 😬🤐 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 februari 2021 Delen Geplaatst: 25 februari 2021 Liefde is...samen relaxen in de wc! 4 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 25 februari 2021 Delen Geplaatst: 25 februari 2021 33 minuten geleden zei Okki: Liefde is...samen relaxen in de wc! Ik ga er maar vanuit dat het hierbij voornamelijk om konijnenliefde gaat?! 😉 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petra21 Geplaatst: 26 februari 2021 Delen Geplaatst: 26 februari 2021 Liefde is... je vriendin de beste plek in het lentezonnetje gunnen ☀️ 😀 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.