Spring naar bijdragen

Hoe heten jouw konijnen?

Recommended Posts

Ik ben heeeel slecht in namen verzinnen en vond veel namen niet leuk. Mijn zusje heeft heel veel verschillende namen opgenoemd voor me en de namen werden steeds gekker. Uiteindelijk kwam ze bij etenswaren uit en dankzij mijn liefde voor koffie heten mijn konijnen Mokka & Latte 🙂

• Vind ik leuk 1
  • Haha 3
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb ooit eens een Russische dwerghamster Arnold genoemt, maar niet zomaar Arnold. Ik zie de dierenarts nog naar zijn papiertje kijken toen hij me opriep vanuit de wachtkamer: "Arnold Schwarzenegger

Da's waar, haha. Misschien wel een beetje zielig om een kind met pluizig haar 'Pluisje' te noemen en met 'Zwartje' kom je denk ik ook niet zomaar weg. 

Je zou je kinderen niet Pluisje of Stampertje noemen? Tegenwoordig kan alles toch? 😉

Ik heb ooit eens een Russische dwerghamster Arnold genoemt, maar niet zomaar Arnold. Ik zie de dierenarts nog naar zijn papiertje kijken toen hij me opriep vanuit de wachtkamer: "Arnold Schwarzenegger?"

• Haha 9
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Sergio komt bij Iris vandaan en heete daar el Professor. Dat vond ik een onmogelijke naam. Gezien hij vernoemd is naar een karakter uit een serie en de echte naam van el Professor Sergio bleek heb ik hem zo genoemd. Paste ook perfect bij Sandy die zo genoemd is naar personage uit Grease. Verder heb ik Norbert, Tami en Nairobi. We noemen ze vaak trouwens de hannies en zwarte of bruine jammie😅

Whaha, zie nu pas m'n typ fouten. Hannies zijn hammies afgeleid van hamster en jammie is hammie

• Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Koosje,

Iedere keer als ik die naam hoor moet ik denken aan het parkietje wat mijn oma en opa hadden.

Mijn broers en ik lieten die als kind zijnde altijd los en dan fladderde hij altijd op iemands hoofd of in de gordijnen.

Ik hoor mijn oma nog roepen: Koosje! 😂

• Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .