Laura.s Geplaatst: 28 juli 2020 Delen Geplaatst: 28 juli 2020 (aangepast) Dinsdag 28 juli, 06:30 Ik schrok zojuist uit het niets wakker omdat er een heel doordringend geluid uit de woonkamer kwam. Ik dacht eerst dat het een soort alarm was, maar toen ik de woonkamer instapte leek het meer op een vogel! Het kwam uit het cavia hok dus ik ging ervan uit dat er eentje pijn of ruzie had of misschien zelfs doodging. Maar mijn 2 zeugjes zaten allebei heel relaxed om zich heen te kijken. Ze zijn nu inmiddels een jaar oud en ik heb dit nog NOOIT gehoord! 28 juli 2020 aangepast door Laura.s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 28 juli 2020 Delen Geplaatst: 28 juli 2020 (aangepast) Sommige cavia's maken idd een geluid wat klinkt als een vogel. Dat noemen ze een "waker". Het is niet helemaal duidelijk waarom ze dat doen maar ze denken dat ze de andere cavia's waarschuwen voor gevaar. Het geluid is niet van een echte vogel te onderscheiden en het is bijzonder dat je een cavia hebt die dat doet. 🙂 28 juli 2020 aangepast door Mira11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten