Spring naar bijdragen
Pablo&Lola

Wij zijn er klaar voor..

Recommended Posts

13 uur geleden zei Pablo&Lola:

En dan nu... na lang wachten... de bewoners van de ren: 

LEWIS & LUZ!

Luz (op z'n boerenhollands Loes) moet nog even ontdekken waar die grote, blauwe bak voor is, maar een enorm blije Lewis laat het haar graag zien. 😍

Ik kom even uit mijn stiekeme meeleesmodus voor mijn (zelfgekozen) naamgenoot 😁 Wat krijgt ze het goed zeg, echt heel leuk om te zien!

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Ot&Sien:

Wat een leuk stel! Ze matchen ook wel mooi bij elkaar qua kleur enzo vind ik. Luz is ook echt een schatje!

Haha, ze matchen inderdaad goed qua kleur. 😉 Ik had gedacht dat Luz misschien nog wat onder de indruk van alles zou zijn, maar ze is zo onwijs nieuwsgierig, dat je daar helemaal niks van merkt. Lewis zit nog steeds in zijn hyperactive, blije modus. 

1 uur geleden zei Mississippi:

Ik kom even uit mijn stiekeme meeleesmodus voor mijn (zelfgekozen) naamgenoot 😁 Wat krijgt ze het goed zeg, echt heel leuk om te zien!

Oh, wat leuk!! Ik vind dat de naam haar heel goed past, daarom heb ik het ook zo gelaten. 😄 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dollie Ik weet niet wat je in de opvang met Lewis hebt gedaan, maar je hebt me echt een krankzinnig konijn terug gegeven, bedankt! 🤣

Van de schone ren is ook niet veel meer over. 👀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is dat een soort bom-proef training voor konijnen? 💣 Of meer een een anti-etiquette-training?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ahhhh ❤️  

5 minuten geleden zei Evee:

Is dat een soort bom-proef training voor konijnen? 💣 Of meer een een anti-etiquette-training?

Ik weet niet, die twee zijn echt een stelletje kleine criminelen dus een beetje van beide 😛 

ACtC-3ddr7tUv1a91vMswN1J5FTBGsFyTFXgSJr8ZzJmlyqfEnxNAXsA53zMoRL9GhLQ70ML4BCmBDfvQDnTyjPLv6m3QcqxvWoikaYzKBKKCGamMZ6n6BY2L165gSD3n8sPp_gzH5PISbPaLDitFNs46S9b=w516-h915-no?authuser=0

WAT? Iemand heeft in de brokjesemmer gezeten? Nee sorry baas ik heb helemaal niks gezien.

bewerkt door Dollie
  • Vind ik leuk 2
  • Haha 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Whahahaha geniaal!

Prachtig om te zien hoe Lewis geniet van zijn zandbad. En soms spartelt hij met zijn achterpoten in de lucht. En Luz is ook een heel mooi konijn. Zo te zien zijn ze al helemaal verliefd, super schattig!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei mammafelina:

Wat een super leuk stel 😍

Ik heb in een deuk gelegen om Lewis in de zandbak 😂

Dank je! Het duurde even, maar hij is vanmiddag toch uiteindelijk in slaap gevallen. Het tussendoortje van net heeft hij in slaapstand met de ogen nog halfdicht opgegeten. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 23-7-2020 at 11:23 zei Pablo&Lola:

Oh jongens, mijn hart kan dit niet aan. ❤️

Screenshot_20200723_112157.jpg

ik wou dat mijn konijn ook een maatje kreeg, zou ik die foto en dat filmpje logen laten zien aan mijn ouders @Pablo&Lola?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Punky🐰:

ik wou dat mijn konijn ook een maatje kreeg, zou ik die foto en dat filmpje logen laten zien aan mijn ouders @Pablo&Lola?

Natuurlijk! Het zou fantastisch zijn als jouw konijn ook een maatje krijgt en net zo blij en gelukkig kan zijn als mijn konijn nu is met zijn nieuwe vriendinnetje. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Pablo&Lola:

Natuurlijk! Het zou fantastisch zijn als jouw konijn ook een maatje krijgt en net zo blij en gelukkig kan zijn als mijn konijn nu is met zijn nieuwe vriendinnetje. 😉

Ooooooh, dankjewel!! Nu ben ikecht blij! Ik heb er vertrouwen in dat hij een vriendinnetje krijgt!! Ik ben redelijk koppig in het vlak van: een gelukkige Punky zien!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites