Mississippi 1377 Geplaatst 23 Juli 2020 Share Geplaatst 23 Juli 2020 13 uur geleden zei Pablo&Lola: En dan nu... na lang wachten... de bewoners van de ren: LEWIS & LUZ! Luz (op z'n boerenhollands Loes) moet nog even ontdekken waar die grote, blauwe bak voor is, maar een enorm blije Lewis laat het haar graag zien. 😍 Ik kom even uit mijn stiekeme meeleesmodus voor mijn (zelfgekozen) naamgenoot 😁 Wat krijgt ze het goed zeg, echt heel leuk om te zien! 2 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1815 Geplaatst 23 Juli 2020 Auteur Share Geplaatst 23 Juli 2020 2 uur geleden zei Ot&Sien: Wat een leuk stel! Ze matchen ook wel mooi bij elkaar qua kleur enzo vind ik. Luz is ook echt een schatje! Haha, ze matchen inderdaad goed qua kleur. 😉 Ik had gedacht dat Luz misschien nog wat onder de indruk van alles zou zijn, maar ze is zo onwijs nieuwsgierig, dat je daar helemaal niks van merkt. Lewis zit nog steeds in zijn hyperactive, blije modus. 1 uur geleden zei Mississippi: Ik kom even uit mijn stiekeme meeleesmodus voor mijn (zelfgekozen) naamgenoot 😁 Wat krijgt ze het goed zeg, echt heel leuk om te zien! Oh, wat leuk!! Ik vind dat de naam haar heel goed past, daarom heb ik het ook zo gelaten. 😄 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1815 Geplaatst 23 Juli 2020 Auteur Share Geplaatst 23 Juli 2020 @Dollie Ik weet niet wat je in de opvang met Lewis hebt gedaan, maar je hebt me echt een krankzinnig konijn terug gegeven, bedankt! 🤣 Van de schone ren is ook niet veel meer over. 👀 4 Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 4036 Geplaatst 23 Juli 2020 Share Geplaatst 23 Juli 2020 Guus en Freddie geven chaostrainingen. 5 Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5977 Geplaatst 23 Juli 2020 Share Geplaatst 23 Juli 2020 Is dat een soort bom-proef training voor konijnen? 💣 Of meer een een anti-etiquette-training? 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1815 Geplaatst 23 Juli 2020 Auteur Share Geplaatst 23 Juli 2020 Oh jongens, mijn hart kan dit niet aan. ❤️ 16 Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 4036 Geplaatst 23 Juli 2020 Share Geplaatst 23 Juli 2020 (bewerkt) Ahhhh ❤️ 5 minuten geleden zei Evee: Is dat een soort bom-proef training voor konijnen? 💣 Of meer een een anti-etiquette-training? Ik weet niet, die twee zijn echt een stelletje kleine criminelen dus een beetje van beide 😛 WAT? Iemand heeft in de brokjesemmer gezeten? Nee sorry baas ik heb helemaal niks gezien. 23 Juli 2020 bewerkt door Dollie 2 10 Link naar bericht Deel via andere websites
Lienappelsien 2600 Geplaatst 23 Juli 2020 Share Geplaatst 23 Juli 2020 Whahahaha geniaal! Prachtig om te zien hoe Lewis geniet van zijn zandbad. En soms spartelt hij met zijn achterpoten in de lucht. En Luz is ook een heel mooi konijn. Zo te zien zijn ze al helemaal verliefd, super schattig! 1 Link naar bericht Deel via andere websites
mammafelina 244 Geplaatst 23 Juli 2020 Share Geplaatst 23 Juli 2020 Wat een super leuk stel 😍 Ik heb in een deuk gelegen om Lewis in de zandbak 😂 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1815 Geplaatst 23 Juli 2020 Auteur Share Geplaatst 23 Juli 2020 1 uur geleden zei mammafelina: Wat een super leuk stel 😍 Ik heb in een deuk gelegen om Lewis in de zandbak 😂 Dank je! Het duurde even, maar hij is vanmiddag toch uiteindelijk in slaap gevallen. Het tussendoortje van net heeft hij in slaapstand met de ogen nog halfdicht opgegeten. 😂 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Lizzy de konijn 1 Geplaatst 25 Juli 2020 Share Geplaatst 25 Juli 2020 Gezelllig hoor!🥰😛 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Bammyflurry 868 Geplaatst 26 Juli 2020 Share Geplaatst 26 Juli 2020 Wat een heerlijk stel! 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Punky punk 404 Geplaatst 27 Juli 2020 Share Geplaatst 27 Juli 2020 Op 23-7-2020 at 11:23 zei Pablo&Lola: Oh jongens, mijn hart kan dit niet aan. ❤️ ik wou dat mijn konijn ook een maatje kreeg, zou ik die foto en dat filmpje logen laten zien aan mijn ouders @Pablo&Lola? Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1815 Geplaatst 27 Juli 2020 Auteur Share Geplaatst 27 Juli 2020 24 minuten geleden zei Punky🐰: ik wou dat mijn konijn ook een maatje kreeg, zou ik die foto en dat filmpje logen laten zien aan mijn ouders @Pablo&Lola? Natuurlijk! Het zou fantastisch zijn als jouw konijn ook een maatje krijgt en net zo blij en gelukkig kan zijn als mijn konijn nu is met zijn nieuwe vriendinnetje. 😉 Link naar bericht Deel via andere websites
Punky punk 404 Geplaatst 27 Juli 2020 Share Geplaatst 27 Juli 2020 1 uur geleden zei Pablo&Lola: Natuurlijk! Het zou fantastisch zijn als jouw konijn ook een maatje krijgt en net zo blij en gelukkig kan zijn als mijn konijn nu is met zijn nieuwe vriendinnetje. 😉 Ooooooh, dankjewel!! Nu ben ikecht blij! Ik heb er vertrouwen in dat hij een vriendinnetje krijgt!! Ik ben redelijk koppig in het vlak van: een gelukkige Punky zien!! 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 28 Juli 2020 Share Geplaatst 28 Juli 2020 Wat een leuk stel om te zien! Geweldig hoe Lewis in de zandbak bezig is 😂 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts