Ga naar inhoud

500 gram afgevallen in 1 week


mammafelina

Aanbevolen berichten

Maar wat voor verklaring had de dierenarts dan voor de koorts?

 

Koorts kan wijzen op ontstekingen, ontstekingen kunnen veroorzaakt worden door EC. EC kan ook het plotseling afvallen verklaren. Of denk ik nu te simpel? Ik twijfel of ik er zelf helemaal gerust op zou zijn, deze uitslag. Heel goed in de gaten houden zou ik zeggen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei mammafelina:

Gisteren heb ik hem gewogen, hij is 100 gram aangekomen sinds de laatste keer.

 

 

 Jeeeeheee, goed nieuws, gelukkig dat hij aangekomen is. Dat wordt later zingen voor hem: Dikkertje Dap, zat op de trap....tralalala. 🎵🎶

  • Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een update over Fluffy.

 

Gisteren heb ik hem nog een keer op de weegschaal gehad, en hij was weer wat aangekomen 🎉

Gisteren was ook de laatste dag van de Metacam.

Nu hoorde we hem gistermiddag wel een paar keer niezen, volgens mijn zoon heeft hij dat van de week ook gezien.

Tijdens het wegen heb ik Fluffy zijn neusje gecontroleerd, maar ik zie niets geks en zijn neus is ook niet nat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat hij is aangekomen! Maar dat niezen is balen. Vaak is er aan de buitenkant niks te zien, maar toch is er dan vaak iets aan de hand. Mijn vorige ram had bijvoorbeeld chronisch snot, nooit een druppel snot bij hem gezien, maar wel veel niezen. De konijntjes van @Ot&Sien bleken na vele onderzoeken bronchitis te hebben. Het is wel iets om te laten onderzoeken.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .