Ga naar inhoud

wilgenhout verdwenen binnen 1 middag


sarah1

Aanbevolen berichten

ik had bij de dierenwinkel gewoon normaal wilgenhout gekocht want dat is goed voor ze om ook aan te knagen ik leg er 1 in het hok van mijn konijn(Knabbel) (net voor het middageten) toen ging ik rond 15:00 even kijken of hij er al lekker aan had geknabbeld was het verdwenen nergens te vinden niet rondom het hok niet in zijn nachthok(waar hij sowieso niet vaan zit maar goed) niet beneden niet boven niet naast zijn eten niet ergens onder niet ook niet onder hem het was gewoon verdwenen dat kan toch helemaal niet dat het zo snel al verdwenen is ik maak me echt zorgen of doe ik dat helemaal voor niks weet iemand hier misschien iets van dat het zo snel al weg is of ben ik gewoon gek maar ik zag hem echt nergens liggen het was een beetje een dun stokje niet heel dik maar ook niet super dun en het andere konijn(Nina) die had er ook 1 gekregen maar bij hem lag het er nog gewoon dus ik word best wel bang

Link naar reactie
Delen op andere sites

knabbel houd inderdaad heel veel van knabbelen een knaagstok (krijgt hij meestal maar eentje van als hij jarig is en heel soms nog wat vaker dus ongeveer 4 of 5 per jaar die heeft hij ook best snel op) maar ik wist niet dat dat ook kon met wilgenhout ik dacht dat ze daar altijd wat langer mee deden maar knabbel dus niet😜 heel erg bedankt voor je reagtie

aangepast door sarah1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Bij ons komen er beukenhaagtakken en appelboomtakken vanuit de tuin van mijn ouders. De dunne takjes verdwijnen ook heel snel, de dikke takken worden eerst ontschorst door ons Noortje en minder door Sanne, maar Sanne eet ze daarna wel op terwijl Noor een ontschorste tak alleen nog als speelgoed gebruikt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .