Ga naar inhoud

Voedster onrustig


Naomi Hoogendijk

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

wie herkent dit ook.

Mijn voedster van 2 (niet geholpen) is sinds 2 dagen ontzettend onrustig.

Ze graaft veel op het gras wat ze voorheen niet deed. Lijkt dan alleen de wortels op te eten. Maakt geen kuilen.

Heeft geen rust om rustig gras te eten.

Kijkt waar ze kan ontsnappen. 
Ze hebben genoeg beweging ruimte want hebben een groot stuk gras en een ruime ren. 
Nieuwe dingen neergelegd zodat ze uitdaging heeft ook dit lijkt haar niet te interesseren.

Lijkt wat opstandig te zijn.

Iemand enig idee?

Last van haar hormonen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kan wel degelijk last van de hormonen hebben. Laten helpen zal een optie kunnen zijn. Misschien dat het gedrag dan weggaat? Dat hoeft echter niet, want hormonen worden ook elders in het lichaam aangemaakt.

 

Woont zij alleen? Dan zal een vriendje ook zeker helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2020 at 17:18 zei i-love-my-bunnies-:

Ik denk niet dat ze last van haar hormonen heeft want konijnen zitten vanaf 3 tot 9 maand in de puberteit. Misschien voelt ze zich alleen zou dit kunnen? of heeft ze dit nooit erg gevonden?

 

Mijn konijn is 4 jaar en had toch serieus erge last van haar hormonen dit voorjaar. Schijnzwanger, knorrig, veel rijden op ons rammetje...

Is sinds de castratie dus echt voorbij.

 

Veel vrouwen hebben ook jarenlang maandelijks last van hun hormonen, niet alleen tijdens de puberteit. 😉 

aangepast door Ot&Sien
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Ot&Sien:

 

Mijn konijn is 4 jaar en had toch serieus erge last van haar hormonen dit voorjaar. Schijnzwanger, knorrig, veel rijden op ons rammetje...

Is sinds de castratie dus echt voorbij.

 

Veel vrouwen hebben ook jarenlang maandelijks last van hun hormonen, niet alleen tijdens de puberteit. 😉 

Dat wist ik niet! Ik had het ooit ergens gelezen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .