Ga naar inhoud

2 jaar na EC kop weer recht


Gerrie

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, 

 

Ik heb toch nu iets geks meegemaakt. 

Ongeveer 2 jaar loopt mijn konijn Luuk al rond met een scheve kop ivm de EC die hij heeft gehad en waarbij dit een overblijfsel was. Tenminste dat dacht ik altijd. Paar jaar geleden dit ook allemaal gedeeld op dit forum, hij had er verder geen last van en met een aantal aanpassingen in het verblijf kon hij er prima mee leven. 

Stond vanochtend zijn kop toch ineens recht!! En niet per ongeluk even toevallig. 

Zo bizar vond ik het! Heeft iemand anders dit ook een keer meegemaakt? 

 

Hij staat nog niet altijd volledig recht maar zijn oren staan weer het meest van de tijd in helicopter stand ipv beide aan een kant. Hij moet er zelf ook nog even aan wennen volgens mij 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Renske34:

Wat bijzonder! En zat hij nog aan medicatie nu of helemaal niet? 

 

Nee al heel lang niet meer. Hij is op een bepaald punt voldoende 'hersteld'. Zijn kop leek ons blijvende schade zoals je wel vaker ziet.. Dus toen in overleg met de DA gestopt met medicatie en him bleef het super goed doen. 

Ik merk wel dat hij nog steeds de neiging heeft om een kant op te hangen maar het staat zoveel rechter dan eerst... Heel bizar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft mij toch een beetje bezig houden haha. Het is zo bizar dat je gewend bent dat je 2 jaar een konijn hebt met een scheve kop en daarna van de een op de andere dag weer recht.... 

Het is juist positief hoor! Maar toch haha... 

 

Hier eventueel nog een voor en na foto. De na foto is niet scherp en met ander licht maar je ziet heel duidelijk het verschil. 

IMG-20191118-WA0000.jpg

IMG-20200711-WA0033.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel fijn voor hem! En inderdaad wel een bizar groot verschil hé.... 

Ik typ wel dat het van de een op de andere dag was... Niet heeeeeelemaal zo achteraf gezien. 

Mijn vriend en ik zeiden al tegen elkaar dat we het idee hadden dat hij wat meer stabiel werd, en lichtjes zijn kop ook wat rechter stond. 

Alleen dat het ineens helemaal recht stond was wel vrij plotseling. 

Zo blij dat ik hem destijds niet heb laten gaan. In de opvang heette hij Lucky.... Nou hij doet zijn oude naam echt eer aan 🍀😊

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .