Ga naar inhoud

Zeiknat konijn


Elja1

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, 

 

Vanmorgen  ben ik met onze nijntjes bij de dierenarts geweest. Ze zijn ingeënt. 

En ze hebben gekeken of Binkie gecastreerd kon worden maar dat is helaas nog niet gelukt. Toe we thuis kwamen weer terug in hok gezet.

Ze hebben beide dicht hok met grote ren.

Nu kwam ik net buiten na hoosbui. Zat Binkie soort verstijfd  en zeiknat in zn ren.

Ben me naar geschrokken. Waarom gaat ie niet binnen zitten?? Heb m op schoot genomen, trilde erg, beetje droog gedepd met doeken. En in binnenhok gezet. Lekker extra kruidenhooi en stro gegeven. At wel gelijk maar is absoluut niet zoals hij normaal is. Lijkt bang, dat is hij normaal nooit. Kan dat van inenting zijn en DAzijn? Dat hij zich nat laat regenen is tot daar aan toe maar dat hij zo apathisch was vond ik echt eng. Het was wel flinke bui en heeft dat denk ik nog nooit zo meegemaakt..tis gissen. Heb ik er goed aan gedaan om hem droog te maken of had ik t moeten laten gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .