Ga naar inhoud

Weg van konijn voor 5 dagen


x_blvck

Aanbevolen berichten

Goeieavond ! 
 

Ik heb wederom weer eens een vraag over mijn konijntjes, 

 

ik ga over een week op vakantie voor 5 daagjes, en mijn konijntjes zijn eindelijks aan me gewend en huppelen achter me aan en komen op me zitten en willen aandacht. heb ze nu ongeveer 3 maandjes maar ze zijn nu eindelijks zo ver dat ze me echt vertrouwen. maar nu ben ik heel bang dat als ik ze laat logeren bij mijn zus en waarneer ik terug kom ik weer hellemaal opnieuw moet beginnen, of dat ze bang zijn dat ik hun achterlaat, of boos zijn op me etc. 
 

ze kunnen helaas ook niet bij mij thuis blijven staan want ik woon te ver weg van mijn zus. 
 

kan iemand mij hierbij gerust stellen of tips geven voor waarneer ik ze weer thuis heb. 
 

alvast bedankt ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik me niet druk om maken.

Gewoon gaan genieten van je vakantie.

Ze zijn echt niet boos op je hoor, en ze herkennen je echt nog wel na 5 dagen.

Mijn konijnen herkennen bij ook nog gewoon als ik 2.5 week op vakantie ben geweest hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor jullie reactie ! 
 

zijn nu weer thuis en dol enthousiast aan het hupsen en binkies maken en lekker druk aan het doen :). Heb ze voor het eerst zo hoog zien springen als nu haha, schrok er eerst wel van omdat ze normaal gesproken niet echt springen.  

EB2C0047-CF0E-43D5-8A8D-B55F7F400539.jpeg

4E25028A-6B1D-4074-9B05-B2E64AA25FEC.jpeg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .