Ga naar inhoud

Hoe laat jullie konijn weten hoe hij/zij blij is


sarah1

Aanbevolen berichten

ik vraag me af hoe laat jullie konijn weten of hij of zij blij is 

bij mij gaat hij soms even op zijn rug rollen en dan terug soms likken lekker met mijn benen spelen dan schuift hij zijn kopje over mijn benen heen of als ik mijn benen languit heb dan gaat hij eronderdoor en vandaag was het schattigste hij gaf me een cadeautje hij had zijn dolle 5 min toen ik bij hem in de ren zat toen stopte hij even met rennen en pakte hij een plukje stro hij ging weer even rennen toen weer even stoppen toen tak ik mijn hand uit en liet hij het plukje stro in mijn hand vallen ik smolt en was gelijk verliefd hoe laten ze bij jullie weten dat ze blij zijn of dat ze je lief vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief van je konijn. 

Mijn konijnen likken me soms aan mijn handen/armen. Als ze los lopen tikken ze me regelmatig tegen mijn enkel aan om even gedag te zeggen. Ze worden heel graag geaaid en gaan naast mijn voeten liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agh wat lief dat hij dat deed! Mijn konijn tikt mij en m'n vriend vaak aan met haar neus, en niet zo zachtjes ook. Dan wil ze geaaid worden of ze wil erlangs, 1 van de 2 😅 Ze laat zich ook vaak heel tevreden op haar zij vallen. Een paar jaar geleden, toen ik voor het eerst konijnen had, schrok ik daarvan. Dacht dat ze doodviel 🤣 En rondjes racen en op en van de bank springen op volle snelheid deed ze ook vaak! Nu met haar problemen even niet, maar ik hoop dat dat weer terugkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .